HONDA fórum
2024. november 19. kedd, 17:54,  Erzsébet, Zsóka Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 



Téma neve

#137923 teletxt 0  2019. december 10. 10:33:50 re: #137920 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezzel a visszaírással annyi gondom hogy nem tudom mennyire életszerű a példa:

Megyek valahol, az autó "vészüzembe" kapcsol, vagy valamiért leáll, elmegy az ereje. Félreállok. Lényeg a lényeg, ha van még garim, normál esetben, hívom az asszisztanciát. De ha moddolt az ecu, akkor előtte téged hívlak fel, hogy mielőtt beszállíttatom a szervizbe, töltsd vissza a gyári programot, nehogy megnézzék, és kiderüljön a turpisság. Ekkor te fogod magad, autóba ülsz, és odajössz visszaírni az ecut? Vagy kiszerelem az ecut az út szélén, elviszem hozzád, te visszaírod, majd visszamegyek az autóba visszaszerelem, és utána hívom az asszisztanciát? Vagy ha már bent áll a szervizben, akkor megkérem őket, hogy mielőtt bármihez is nyúlnak, engedjenek téged oda, hogy "diagnosztizáld" az autót?
Ha én veszek magamnak egy ktuner 1.2 vagy v2-es modult, akkor egyszerűbben eltüntethető a változtatás, de ha nem a sajátom, akkor kicsit nehezen kivitelezhetőnek találom vészhelyzetben.
2019. december 10. 11:27:40: megválaszolva Szabb +  által, → #137925 
2019. december 10. 10:57:55: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137924 

#137920 LINSZTER +  2019. december 9. 15:55:33 re: #137917 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért azt bizonyítaniuk is kell, hogy "moddolt" az ECU. Ha vissza van írva gyárira akkor nem igazán tudják ezt bizonyítani.
2019. december 10. 10:33:50: megválaszolva teletxt 0  által, → #137923 
2019. december 9. 17:34:15: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137921 

#137917 teletxt 0  2019. december 9. 12:21:50 re: #137916 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vitás esetben szerintem elég könnyen előhúzható "moddolt ecu" kártya, ilyen esetben nem tudom kinél van bizonyítási kényszer. Illetve az EU központ kinek a szavára fog adni. Addig meglátjuk hogy a magyar "örli adopter" autók hogy bírják a tuningot, mondjuk 3 éves korukra.
2019. december 9. 15:55:33: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137920 

#137916 teletxt 0  2019. december 9. 12:13:55 re: #137903 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az új Civicre 3év (teljeskörü)+5év(motor, hajtás, elektronika) év garancia van, ha gyári szervizbe viszed időre.
2019. december 9. 12:21:50: megválaszolva teletxt 0  által, → #137917 

#137903 Yakumo +  2019. december 6. 18:40:31 re: #137878 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A reflash-eket vagy tuningot, ahogy tetszik, nagyobb számban azért a garancia idő lejárta után szokták csinálni, mert lehet hogy csak akkor veszhet el hivatalosan, ha bizonyíthatóan attól van bármi műszaki hiba, de a gyakorlatban ez úgy működik, hogy meglátják az átírt progit és már ugrott is.
Ugyanis arra bármi ráfogható, hogy a plusz teljesítmény/igénybevétel miatt ment szét.

(ha olyan megy szét, aminél vélhetően nem néznek rá a computerre, pl. futómű alkatrész, stb. akkor simán él majd a gari ettől függetlenül)

És tényleg nem vagyok tuning ellenes én sem, csak a tények azok tények. Aki garanciás autót tuningol, annak tisztában kell lennie a garancia elvesztésének kockázatával. Ennyi.
Csak gyári tuning cégek által végzett programozás lesz garanciás, (AMG, stb.) bármi ezeken kívül, ami úgymond "külső beavatkozásnak/módosításnak" számít, pedig soha az életben.

Ezzel együtt én simán hiszem, hogy amiken normálisan meg lett csinálva a programozás, az életben semmi baja nem lesz attól, csak élvezhetőbbé válik az autó és ennyi.
De ha meglátják, attól még ugrik, de minimum ugorhat simán a garancia.
2019. december 9. 12:13:55: megválaszolva teletxt 0  által, → #137916 
2019. december 6. 18:46:53: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137904 


2019. december 6. 18:42: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#137878 White +  2019. december 6. 12:58:10 re: #137870 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gari is marad?
2019. december 6. 18:40:31: megválaszolva Yakumo +  által, → #137903 
2019. december 6. 13:03:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137879 

#137870 LINSZTER +  2019. december 6. 11:36:12 re: #137868 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha kell intézek neked 1.5T-t szalonból úgy, hogy már eleve erősebb :D
2019. december 6. 12:58:10: megválaszolva White +  által, → #137878 
2019. december 6. 11:47:11: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137872 

#137868 Dontwalk +  2019. december 6. 11:33:06 re: #137867 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt el tudom képzelni. De lentebb írtam mi még a bajom.
2019. december 6. 11:36:12: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137870 

#137867 LINSZTER +  2019. december 6. 11:21:39 re: #137866 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A Civicre olcsóbb a reflash mint az Accordra. És ott ég és föld van a gyári és a reflashelt között.
2019. december 6. 12:08:13: megválaszolva wierra +  által, → #137873 
2019. december 6. 11:34:47: megválaszolva grego +  által, → #137869 
2019. december 6. 11:33:06: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137868 

#137866 Dontwalk +  2019. december 6. 11:15:51 re: #137865 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te meg még tuti nem mentél reflash-elt accordal vagy ellene [SMIL:/smile5.gif] Tavasszal egy zsír új Skoda Superb 4x4 biturbo-val mentem tök ugyanazt a német autobahnon. Ő is azt hitte öreg accord mit akar... De szeptemberben összeakadtam egy 1.5 T civickel is a miheztartás végett leírom. Alulról lehet elindul mert megfújja a turbo ott 3-4000-ig nem mentem el. Aztán agyőt intettem neki....
2019. december 6. 11:21:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137867 

#137865 glPopMatrix +  2019. december 6. 11:07:29 re: #137857 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vezettél már 1.5T Civicet? Kommented alapján nem. Milyen konkurensek? Szerintem pont, hogy a honda sokkal többet hoz ki egy 1.5 vagy akár 1.0 turbóból, mint általában a többiek a kis turbósokból.
1.5T pariban van a 2.4 Accorddal, alulról sokkal jobban megindul, érzetre is rugalmasabb. Ez egy stage2-vel ott hagyja a cl9-et, még, ha az is reflashelve van. Szerintem nagyon jól eltalálták az 1.5T motort, nincs turbólyuk, majdnem szívó érzéesd van benne, 5000 környékén már elég jó hangja is van és az rendes motorhang, nem hangszóróból bejátszott fake. Ha valami bugit keresel a mai autókban, akkor ezt a civic tudja nyújtani.
2019. december 6. 11:15:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137866 

Téma neve

#137857 Dontwalk +  2019. december 6. 09:21:06 re: #137854 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Accordba 1.5 turbo? Még Civicbe is elég karcsúnak érzem ma már azt látva a konkurensek milyen teljesítményű autókat raknak le.
Egy jó 2.0 turbo olyan 260 ló környékén szerintem mindenre elég lenne de olyan meg nincs.
2019. december 6. 11:07:29: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137865 
2019. december 6. 10:11:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137860 
2019. december 6. 10:08:46: megválaszolva takitaxi +  által, → #137859 
2019. december 6. 09:32:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137858 

#137854 hrv2003 +  2019. december 5. 18:12:17 re: #137853 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, sötétkék sajnos de 13e km 1.5 turbó van európában eladó 6m ftbol megáll regadoval. 2018as

De kérdés hogy mennyire lesz eladható ?
2019. december 6. 09:21:06: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137857 

#137853 Mitya 0  2019. december 5. 16:06:20 re: #137852 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
en egyre jobban kivanom ezt a kocsit... :)

nagy szivas lenne hozni belole ?
2019. december 5. 18:12:17: megválaszolva hrv2003 +  által, → #137854 

#137852 integra_type_r 0  2019. december 5. 09:21:34    ‹›   →  ↑  +8 | rejt

2019. december 5. 19:01:55: megválaszolva Yakumo +  által, → #137855 
2019. december 5. 16:06:20: megválaszolva Mitya 0  által, → #137853 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.57, 0.42, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.125 mp, 22 query