Majd rálesek. De tényleg az van, hogy sokkal lineárisabb az accord teljesítményleadása.
Különben meg győzködtem és nem gyöszködtem.
Mellesleg én nem győzködök senkit. Mindenki olyan autót vesz ami neki megfelel. Én max. a fenntartásaimat fogalmaztam meg Kázmérnak a telefonban mikor beszéltünk. Máshol én nagyon nem értekeztem Vele erről a témáról. Úgy tűnik tehát többen voltunk a vonalban
Nem hallom, de olvasom, meg kisgyerek se vagyok már. Viszont #178800 és #178801 civic topicban csekkolj rá. Ugyanezeket a kérdéseket veséztétek ki ott is, szóba került az előbb említett gari kérdés is szokás szerint. Plusz előtte írtad, hogy nem vagy oda a turbós benzinesekért, mert a suzukitok után öröm beülni a szívóba, plusz Kázmért is gyöszködted, hogy nem lesz jó neki az 1.5T a karakterisztika miatt.
Hallod kisgyerek?! Az ilyen kommenteknek mi értelme? Feltettem egy tök logikus kérdést. És nem neked. Ilyen mélyenszántó megjegyzésekért nem érdemes ide irogatnod.
Amikor ilyen gyári 220 nyútonok helyett 350 nyútonok cibálnak mindent a féltengelyekig ... hát nem tudom. Mondjuk arra lennék kiváncsi a gyárinál mennyi a ráhagyás? Mondjuk 370 nyútonig van a tartalék és akkor ez még mindig alatta van de már határon? Írdatlan ugrás több mint 1/3 -os nyomaték növekedés.
És mondjuk innen-onnan hallom, hogy az 1.5t gyárilag elvetemülten/rugdalva vezetve hajlamos olajat fogyasztani. Így mit enne ha valaki így rugdalná? Márpedig nem azért csippeltet valaki, hogy utána eco módban vitorlázzon...
Szóval na. Csodák nincsenek szerintem. Ez biztosan kontraproduktív mondjuk a hajtáslánc élettartamára nézve.
Total surveys taken: 163
Total tuned miles driven: 2,415,000
Tuned cars with major failures: 5 *
Percentage of tuned cars running reliably: 97% **
Transmission type: CVT (52); Manual (111)
Custom tuned cars: 35
Hondata used for tuning: 43
KTuner used for tuning: 133
JB4 used for tuning: 1
* 2 cars had a failed CVT. 1 car had faulty injectors and a blown head gasket. 1 car blew an engine running an E35/meth setup. 1 car blew an engine on the racetrack.
** There were minor issues reported here and there with the stock clutch, one suspected injector issue, fuel trim and knock control funkiness depending on intake and gas used, etcetera. None of these issues were major.
Te meg még tuti nem mentél reflash-elt accordal vagy ellene Tavasszal egy zsír új Skoda Superb 4x4 biturbo-val mentem tök ugyanazt a német autobahnon. Ő is azt hitte öreg accord mit akar... De szeptemberben összeakadtam egy 1.5 T civickel is a miheztartás végett leírom. Alulról lehet elindul mert megfújja a turbo ott 3-4000-ig nem mentem el. Aztán agyőt intettem neki....
Vezettél már 1.5T Civicet? Kommented alapján nem. Milyen konkurensek? Szerintem pont, hogy a honda sokkal többet hoz ki egy 1.5 vagy akár 1.0 turbóból, mint általában a többiek a kis turbósokból.
1.5T pariban van a 2.4 Accorddal, alulról sokkal jobban megindul, érzetre is rugalmasabb. Ez egy stage2-vel ott hagyja a cl9-et, még, ha az is reflashelve van. Szerintem nagyon jól eltalálták az 1.5T motort, nincs turbólyuk, majdnem szívó érzéesd van benne, 5000 környékén már elég jó hangja is van és az rendes motorhang, nem hangszóróból bejátszott fake. Ha valami bugit keresel a mai autókban, akkor ezt a civic tudja nyújtani.
Accordba 1.5 turbo? Még Civicbe is elég karcsúnak érzem ma már azt látva a konkurensek milyen teljesítményű autókat raknak le.
Egy jó 2.0 turbo olyan 260 ló környékén szerintem mindenre elég lenne de olyan meg nincs.