HONDA fórum
2024. november 15. péntek, 08:43,  Albert, Lipót Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 



Téma neve

#137893 LINSZTER +  2019. december 6. 14:53:33 re: #137892 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt én nem tudom :D
2019. december 6. 14:55:14: megválaszolva grego +  által, → #137895 

#137892 grego +  2019. december 6. 14:49:15 re: #137891 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem ő már CVT-t akar ami 220, nem? :D
2019. december 6. 14:53:33: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137893 

#137891 LINSZTER +  2019. december 6. 14:45:16 re: #137889 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
240Nm az a 220.
Azok akik ugyanilgyne "tuningellenesek" szokták azt mondani, hogy "nem kell tuningolni mert a japán mérnökők értenek hozzá és nem véletlen annyi amennyi". Ha ennyire aggódsz akkor nem kell hozzányúlni, ilyen egyszerű. Lentebb ott a statisztika, hogy 163 autóból, 2,4millió mérföld után sincs gond. És ezek egy része nem a Stage2 350Nm-el megy hanem ennél többel.
2019. december 6. 14:53:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137894 
2019. december 6. 14:49:15: megválaszolva grego +  által, → #137892 

#137889 Dontwalk +  2019. december 6. 14:39:42 re: #137883 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szóval azt mondod a japán mérnökök megalkották az 1.5T motort 220 nyútonnal és 182 lóval majd elküldték Neked a Stage 2-őt 350 nyútonnal?
Vagy most nem vágom pontosan hogy jönnek a képletbe a japán mérnökök...
2019. december 6. 14:45:16: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137891 

#137883 LINSZTER +  2019. december 6. 13:18:15 re: #137882 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ok én itt befejeztem :D :D :D
A japán mérnököket kihagytad, hogy "Ők tudják a tutit"
2019. december 6. 14:39:42: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137889 
2019. december 6. 13:52:07: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137885 

#137882 Dontwalk +  2019. december 6. 13:16:51 re: #137877 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor ilyen gyári 220 nyútonok helyett 350 nyútonok cibálnak mindent a féltengelyekig ... hát nem tudom. Mondjuk arra lennék kiváncsi a gyárinál mennyi a ráhagyás? Mondjuk 370 nyútonig van a tartalék és akkor ez még mindig alatta van de már határon? Írdatlan ugrás több mint 1/3 -os nyomaték növekedés.
És mondjuk innen-onnan hallom, hogy az 1.5t gyárilag elvetemülten/rugdalva vezetve hajlamos olajat fogyasztani. Így mit enne ha valaki így rugdalná? Márpedig nem azért csippeltet valaki, hogy utána eco módban vitorlázzon...

Szóval na. Csodák nincsenek szerintem. Ez biztosan kontraproduktív mondjuk a hajtáslánc élettartamára nézve.
2019. december 6. 13:37:03: megválaszolva grego +  által, → #137884 
2019. december 6. 13:18:15: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137883 

#137877 LINSZTER +  2019. december 6. 12:39:51 re: #137876 (wierra + )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Itt próbáltam összeszedni mindent.
2019. december 6. 13:16:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137882 

#137876 wierra +  2019. december 6. 12:36:43 re: #137875 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
...és egy ilyen 1.5T reflash hozzávetőlegesen mit hoz a konyhára?
2019. december 6. 12:39:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137877 

#137875 LINSZTER +  2019. december 6. 12:31:26 re: #137873 (wierra + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Most nézem, már a lényeget kiszedték:

SURVEY STATS (as of 12/6/19)

Total surveys taken: 163
Total tuned miles driven: 2,415,000
Tuned cars with major failures: 5 *
Percentage of tuned cars running reliably: 97% **
Transmission type: CVT (52); Manual (111)

Custom tuned cars: 35
Hondata used for tuning: 43
KTuner used for tuning: 133
JB4 used for tuning: 1

* 2 cars had a failed CVT. 1 car had faulty injectors and a blown head gasket. 1 car blew an engine running an E35/meth setup. 1 car blew an engine on the racetrack.

** There were minor issues reported here and there with the stock clutch, one suspected injector issue, fuel trim and knock control funkiness depending on intake and gas used, etcetera. None of these issues were major.
2019. december 6. 12:36:43: megválaszolva wierra +  által, → #137876 

#137873 wierra +  2019. december 6. 12:08:13 re: #137867 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arról van már tapasztalat, hogy a civic reflash a tartósságot mennyire/mennyiben befolyásolja?
2019. december 6. 12:31:26: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137875 
2019. december 6. 12:11:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137874 

#137867 LINSZTER +  2019. december 6. 11:21:39 re: #137866 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A Civicre olcsóbb a reflash mint az Accordra. És ott ég és föld van a gyári és a reflashelt között.
2019. december 6. 12:08:13: megválaszolva wierra +  által, → #137873 
2019. december 6. 11:34:47: megválaszolva grego +  által, → #137869 
2019. december 6. 11:33:06: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137868 

#137866 Dontwalk +  2019. december 6. 11:15:51 re: #137865 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te meg még tuti nem mentél reflash-elt accordal vagy ellene [SMIL:/smile5.gif] Tavasszal egy zsír új Skoda Superb 4x4 biturbo-val mentem tök ugyanazt a német autobahnon. Ő is azt hitte öreg accord mit akar... De szeptemberben összeakadtam egy 1.5 T civickel is a miheztartás végett leírom. Alulról lehet elindul mert megfújja a turbo ott 3-4000-ig nem mentem el. Aztán agyőt intettem neki....
2019. december 6. 11:21:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137867 

#137865 glPopMatrix +  2019. december 6. 11:07:29 re: #137857 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vezettél már 1.5T Civicet? Kommented alapján nem. Milyen konkurensek? Szerintem pont, hogy a honda sokkal többet hoz ki egy 1.5 vagy akár 1.0 turbóból, mint általában a többiek a kis turbósokból.
1.5T pariban van a 2.4 Accorddal, alulról sokkal jobban megindul, érzetre is rugalmasabb. Ez egy stage2-vel ott hagyja a cl9-et, még, ha az is reflashelve van. Szerintem nagyon jól eltalálták az 1.5T motort, nincs turbólyuk, majdnem szívó érzéesd van benne, 5000 környékén már elég jó hangja is van és az rendes motorhang, nem hangszóróból bejátszott fake. Ha valami bugit keresel a mai autókban, akkor ezt a civic tudja nyújtani.
2019. december 6. 11:15:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137866 

Téma neve

#137857 Dontwalk +  2019. december 6. 09:21:06 re: #137854 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Accordba 1.5 turbo? Még Civicbe is elég karcsúnak érzem ma már azt látva a konkurensek milyen teljesítményű autókat raknak le.
Egy jó 2.0 turbo olyan 260 ló környékén szerintem mindenre elég lenne de olyan meg nincs.
2019. december 6. 11:07:29: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137865 
2019. december 6. 10:11:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137860 
2019. december 6. 10:08:46: megválaszolva takitaxi +  által, → #137859 
2019. december 6. 09:32:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137858 

#137854 hrv2003 +  2019. december 5. 18:12:17 re: #137853 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, sötétkék sajnos de 13e km 1.5 turbó van európában eladó 6m ftbol megáll regadoval. 2018as

De kérdés hogy mennyire lesz eladható ?
2019. december 6. 09:21:06: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137857 

#137853 Mitya 0  2019. december 5. 16:06:20 re: #137852 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
en egyre jobban kivanom ezt a kocsit... :)

nagy szivas lenne hozni belole ?
2019. december 5. 18:12:17: megválaszolva hrv2003 +  által, → #137854 

#137852 integra_type_r 0  2019. december 5. 09:21:34    ‹›   →  ↑  +8 | rejt

2019. december 5. 19:01:55: megválaszolva Yakumo +  által, → #137855 
2019. december 5. 16:06:20: megválaszolva Mitya 0  által, → #137853 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.23, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.089 mp, 23 query