Így van. Pontosan. De ha veszek egy új autót ne kelljen már megint ezzel kezdenem. Viszont a 7 gennél úgy érzem sokkal jobbak voltak 10 évvel ezelött az alapok mikor megvettem. Egy tökéletes és erős szívó, 0.26-os CW értékü kasztni, azt kell mondjam egy időtálló kinézet és japán gyártás ottani beszállítókkal nem meg európai beszállítokkal mittoménholgyártott autó. De ezt bizonyítja is az autó tényleg kurva jó.
Most a Civickel nekem ilyen téren van némi fenntartásom. A CTR-en megint elgondolkodtam de megint oda lyukadtam ki, hogy nekem túljátszott nem az én stílusom. Biztos bennem van a hiba de huszonévesen okés lenne ma már nem annyira.
Meg ügye az sem tetszik ,hogy az első kerékre pakolgatjuk a 200 meg 300 lóerőket. Amúgy meg tudom nem szeretik ezt a nézetemet itt a Honda imádók mekkájában de legyünk már objektívek. Ez van. Én is szeretem a Hondát, legszívesebben azt vennék ha majd veszek de így nem tudom. Most nagyon úgy érzem nincs az igényeimnek megfelelő Honda. De lentebb leírtam mi lenne a számomra ideális.
Akinek nem az majd megveszi. De érted. Veszek egy autót . Civic. 1.5 turbo. Nekem az exe bőrüléssel és a nyulánkabb seggével és a bőrülésekkel messze jobban tetszik mint a segbecsapott sport kivitel. Ergo miután megveszem fizethetek a teljesítménynövelésért és csináltathatok rá kipuffot mint ahogy a Civic topicba az admin posztolta egyszer ami amúgy tetszett. De érted. Megveszem és költhetek rá, hogy olyan legyen. Miért nem olyan gyárilag?
Accordba 1.5 turbo? Még Civicbe is elég karcsúnak érzem ma már azt látva a konkurensek milyen teljesítményű autókat raknak le.
Egy jó 2.0 turbo olyan 260 ló környékén szerintem mindenre elég lenne de olyan meg nincs.