Ami nekem volt hengerenkénti injektoros gázrendszerem, az Landi volt és a gyári ecu adataiból számolta a gázt. Nekem annyi volt, hogy az alapjáratom egy picit alacsonyabb volt gázzal, mint benzinnel és végsebességre nem tudott annyit az autó gázzal, mint benzinnel. Ha esetleg Németországba is tervezel menni, akkor szerezz be egy másik töltőcsonkot, mert ott menetes van és magadnak tankolod a gázt is, itthon az olasz típus van rendszeresítve.
Nem tudom hogy hívják aki csinálta. Engem is érdekel a fogyasztás, majd hamarosan kiderül. Meg fogom írni
~245k km van benne. B16A2
Semmi teljesítménybeli eltérést nem tapasztaltam, nem veszem észre ha átvált / lekapcsolom. Egyedül 1-esben és 2-esben fura mikor visszamegy alapjárat közelébe, ott van néha rángatás amikor a motorfék megszűnik, azt még tapasztalom hogy mikor és meddig csinálja. Toronymerevítést lecsavarták, visszatették, nem volt vele gond (kamera van a kocsiban, visszanéztem itt-ott )
Látom nem sokat változott a technika Dunakeszin, még mindig szétfúrják a szívósort a hengerenkénti befecskendezéshez. Landi, vagy Lovato? Ha lesznek adataid fogyasztásról, érdekelne. Mennyi km van most az autóban, pontosan milyen motorba lett beszereltetve? Teljesítménybe mennyire érzed hogy gyengébb lett? A toronymerevítésért nem volt dünnyögés? Mondanám, hogy gratulálok, csak nehezen bírom ezt kisajtolni magamból, amikor egy Hondát látok gázosítva, de valahol megértem nekem is csináltak már gázrendszert Dunakeszin, nem volt rá egyébként panaszom, talán mikor vissza kellet egyszer vigyem valami kontrollra, mert az üzemanyag visszajelző nem működött rendesen.