Ezt a Rönó motorost nem ismerem, de sztem megy az, csak máshogy, mint egy pörgős szívóbenzin. Nem forgatni kell, hanem nyomatékból, alulról kigyorsítani.
A legújabb. 190 lovas dízel, egy nagy rakás szerencsétlenség. Szutyok rönó... Lehetetlen vele előzni, nagy, buta, ormótlan karosszéria, hitvány teljesítmény, egy borzalom az az autó...
Mekkora élmény egy nyavajás Nissan Navara, automata, lusta-lomha céges disznó után...
Pár napig azt a hulladékot vezetem, utána azért kell egy 10-15 perc mire visszaállok a Ivánra, de utána nagyon fasza!
Az ABS már többször írtam korábban is elég érzékeny. Elég fékezéskor egy kisebb útegyenetlenség és már be is indult. Havas úton ugyan ez. Szokni kell.
A másik ami kicsit lehetne jobb az a túlszervózottság nagyobb sebességénél. Lehetne nagyobb sebességénél kicsit nehezebb a kormányzás. De ezek nüanszok. Megszokod, tudod. De ettől még nagyon élvezet vezetni a mai napig.
Akkor döbbenek rá mikor külföldön vagyok és 1-2 hétig bérautóval mászkálok vagy több napig nem vezetem az autót mert mást használok, hogy mekkora jó autó a mai kilúgozott-szintetikus autók után.
Így van. Óriásit mentett nekem egyszer az accord télen...
Ellenben az abs valami brutálisan fos a gépben.... nagyon alacsony tempónál havas úton belefékezel, dobálja vissza a pedált, és pontosan olyan tempóval csúszol tovább.
Accordnál a VSA a kerekeket is fékezgeti, főleg a hátsókat de az elsőket is néha az attól függ. Így szedi össze a kocsit ha menne mindenfelé. Viszont nyáron érdemes kikapcsolt VSA-val járni mert a hátsó tárcsákat/fékeket így kímélheted mert anélkül, hogy észrevennéd belefékezget nagyon enyhén mondjuk egy tempósabb körforgalomban.
Egy kis analógiai és műszaki segítségre lenne szükségem Accord téren.
Mivel olybá tűnik, hogy a 7gen Accord-nál mint autónál én lehorgonyzom nem rövid időre, így jó lenne ismernem is.
(tudom googlee a barátunk, keressek rá, stb.)
Olyan dolgokra lennék kíváncsi mint pl. hogy van nekem ugye egy 2003-mas 2.0-ás manuál váltós Tourer-em (nonFL), de őszintén azt se tudom, hogy ebben most van menetstabilizátor vagy nincsen. Ha van a 7. generációban, akkor mettől van vagy nincsen?
A végcél amúgy egy 2.4-es 7gen Tourer beszerzése lesz 6-os manuál váltóval.
Ennél is, ha valaki tud felszereltségi infókat, ne legyen rest megosztani itt, köszönöm!^^
8gen azért nem, mert 1. hogy értelemszerűen drágább, meg kövezzetek, tudom, hogy modernebb design megsatöbbi, de nekem az egyszerűbb és számomra egyben nagyszerűbb sima csíklámpás külső jobban tetszik. a 8gen segge, bizonyos szögből számomra még randa is. (ettől még a 7gen Tourer segge sem kifejezetten szép, de legalább igazi hullaszállító )
De ami a lényegesebb, hogy 50 literrel kisebb a csomagtartója a lekerekített segg miatt és ez számomra egyértelműen a 7gen mellett teszi le a voksot.