Ahh ne hidd. Ez azért nem olyan komoly rendszer mint mondjuk egy BMW-ben. Ezzel játszik (fékezgetés) ha kell de semmi extra. Hatékony lehet egy bizonyos szintig persze de ettől még nem érzed azt, hogy helyetted vezetne. Sőt.
Elvileg az enyém Comfort felszeretségű (asszem ez a legalapabb) így VSA gomb nincsen itten.
Szóval szerintem nincsen nálam menetstabi.
De nekem nem is baj, jobb szeretem ismerni a saját autómat és aszerint kezelni, minthogy ész nélkül mennék, aztán mindig korrigálná a hibáimat a rendszer.
Egy kis analógiai és műszaki segítségre lenne szükségem Accord téren.
Mivel olybá tűnik, hogy a 7gen Accord-nál mint autónál én lehorgonyzom nem rövid időre, így jó lenne ismernem is.
(tudom googlee a barátunk, keressek rá, stb.)
Olyan dolgokra lennék kíváncsi mint pl. hogy van nekem ugye egy 2003-mas 2.0-ás manuál váltós Tourer-em (nonFL), de őszintén azt se tudom, hogy ebben most van menetstabilizátor vagy nincsen. Ha van a 7. generációban, akkor mettől van vagy nincsen?
A végcél amúgy egy 2.4-es 7gen Tourer beszerzése lesz 6-os manuál váltóval.
Ennél is, ha valaki tud felszereltségi infókat, ne legyen rest megosztani itt, köszönöm!^^
8gen azért nem, mert 1. hogy értelemszerűen drágább, meg kövezzetek, tudom, hogy modernebb design megsatöbbi, de nekem az egyszerűbb és számomra egyben nagyszerűbb sima csíklámpás külső jobban tetszik. a 8gen segge, bizonyos szögből számomra még randa is. (ettől még a 7gen Tourer segge sem kifejezetten szép, de legalább igazi hullaszállító )
De ami a lényegesebb, hogy 50 literrel kisebb a csomagtartója a lekerekített segg miatt és ez számomra egyértelműen a 7gen mellett teszi le a voksot.