Csak pár dolog:
A helyes kormányfogás nem 10 óra 10 percnél van, hanem 9 óra 15 percnél
10 óra 10 percnél jelenleg neked épp a varrás van és az a leggyengébb pont, ott fog a leghamarabb tönkremenni.
A lyukacsos bőrnek pont az a szerepe hogy a fogásnál legyen és szellőzést biztosítson, egy normális anyag 3-400ezer km alatt sem fog tönkremenni ha csak nem vagy tele gyűrűkkel, nem kérges a tenyered és nem csúsztatgatod a tenyered és az újaid kormányzás közben ami nem helyes amúgy sem.
Amennyiben a tartósságán aggódsz, inkább lett volna telibőr az egész, nem bántásként,de így nagyon bután néz ki, egy a funkciók miatt, illetve az hihető hogy felcserélték a helyeket.
Nem mellékesen a legtöbb kormány kiképzéséből is leveheted hogy hol is kellene fogni.
Nem cserélt fel semmit, én kértem így. Mivel ha 10 óra 10 perc körül tapogatod, akkor ott éri jóval több használat. A lyukacsos bőr egy "sérült bőr", sokkal hamarabb elhasználódik ott.
Teljesen jó lenne ez, nagy kár hogy felcserélte azt hogy melyik részre milyen bőr való. A lyukacsosnak kellett volna pont a sima helyére kerülni,a simának meg a lyukacsos helyére
Áhhh... ez a beszélgetés...
Nekem hétfőn kiszerelte a kormányt a garázsomban a srác... kedden bőrözte, szerdán hozta vissza és beszerelte.
14.000 Ft volt a bőrözés + 2 alkalom kiszállás.
Itt van egy kis "werk": ügyes a srác, de nagyon link , 3hónapig könyörögni ... én többet biztos nem fogok. Csináltattam már vele pár kormányt, intéztem pár accordosnak, akkor sem volt egyszerű, de ez a mostani kiverte a biztosítékot.
kormanyborozes dot com, most elvállalt egy melót, így most nem is vállal újabb kormányokat. Mondjuk ha vállalna sem vinnék hozzá többet, nekem elég volt.
54k volt a művelet, de ebben nincs benne a gyári kormány amit vittem.