A normál 1,5T-nél annyi van összesen írva ha jól emlékszem, h az első 1000 km-en óvatosabban használjuk, és olajcserére akkor kell vinni, amikor kiírja a műszer. De majd valamelyik nap elolvasom a könyvét, kikeresem pontosan.
Amúgy mi az instrukció mikor átveszel pl. egy ctr-t? Mit mondanak vagy mi van leírva? Mit mondanak meddig és hogyan kell vezetni? Vannak tényleges javaslatok, vagy ezek is olyan fórumokon terjengő urban legendek, hogy így kell mert nagypapi is így járt el mikor elhozta az 1200-est a Merkur telepről!
Jaja, az újabb Hondáknál is a gyár azt mondja hogy minél tovább benne kell hagyni az első olajtöltetet mert abban emelt mennyiségű Molibdén van meg egyébb nyalánkságok amik segítenek bejáatni a motort.
Szóval aki az új Hondáján már 2000 km-nél lecseréli az első olajat az nem éppen jár el helyesen.
15 éve még a Honda is azt mondta, hogy 2000-nél olajcsere, de azóta a világ és az olajok is változtak, meg a gyártástechnológia is.
Totalcar proadcast-ba az Egesterben valamelyik regebbi adasaban beszelt (asszem a gyori) muszaki egyetem professzora es kulon kitert a motorok bejaratasara es egyertelmuen kiderult kell bejaratni, sot azzal az olajjal amivel atvetted az autot a szalonban, 0km-rel meg erre is kitert, mert az az olajtoltet valami specialis olaj amit a gyarban raknak be a bejaratashoz.
Erdemes vegighallgatni a musort, nem egy fogalmatlan ember (professzor) beszel suletlensegeket mint oly sokszor hallani egysmast itt-ott.
A bejáratás vs. egyből padló örök vita tárgya.
Ugyan az, mint a fék! kell bed-in vagy nem?
Én a drasztikusabb oldalt képviselem! Én nem fogom ujjalgatni egyiket se több 1000km-en keresztül. Minél előbb kopjon össze minden.
Mióta nincs a 6G egyre többet nézek videókat róla...
Ez pl most jött, bár nagyon régi: Spoon EG6 vs EK9
Ahhoz képest, hogy 50km van a CTR-ben nem épp bejáratós üzemmódban gurul!