Jaja, az újabb Hondáknál is a gyár azt mondja hogy minél tovább benne kell hagyni az első olajtöltetet mert abban emelt mennyiségű Molibdén van meg egyébb nyalánkságok amik segítenek bejáatni a motort.
Szóval aki az új Hondáján már 2000 km-nél lecseréli az első olajat az nem éppen jár el helyesen.
15 éve még a Honda is azt mondta, hogy 2000-nél olajcsere, de azóta a világ és az olajok is változtak, meg a gyártástechnológia is.
Totalcar proadcast-ba az Egesterben valamelyik regebbi adasaban beszelt (asszem a gyori) muszaki egyetem professzora es kulon kitert a motorok bejaratasara es egyertelmuen kiderult kell bejaratni, sot azzal az olajjal amivel atvetted az autot a szalonban, 0km-rel meg erre is kitert, mert az az olajtoltet valami specialis olaj amit a gyarban raknak be a bejaratashoz.
Erdemes vegighallgatni a musort, nem egy fogalmatlan ember (professzor) beszel suletlensegeket mint oly sokszor hallani egysmast itt-ott.
A bejáratás vs. egyből padló örök vita tárgya.
Ugyan az, mint a fék! kell bed-in vagy nem?
Én a drasztikusabb oldalt képviselem! Én nem fogom ujjalgatni egyiket se több 1000km-en keresztül. Minél előbb kopjon össze minden.
Mióta nincs a 6G egyre többet nézek videókat róla...
Ez pl most jött, bár nagyon régi: Spoon EG6 vs EK9
Ahhoz képest, hogy 50km van a CTR-ben nem épp bejáratós üzemmódban gurul!