Na de nyisd ki a hozzá való kézikönyvet és kb. 3-4 olajat ajánl hozzá a Honda is maga felhasználási jellegtől függően. Ez a 0W-20 ez főleg az amerikai usereknek szól az európai usereknek 5W-vel kezdődik az ajánlás. Egyébként meg ilyen hibát nem az olaj okoz.
Együttérzek, egyszer én is voltam tréleren az 1.4 7gen Civic-emmel, el se hittem mi lehet. (később kiderült, hogy "csak" vezeték hiba volt, valami szál elszállt és így elment a vezérlés, vele együtt az 1-es henger)
Viszont van amit tényleg nem értek. Nem vagyok szerelő, nem vagyok okos, stb. sem vagyok és nem mondom, hogy ez okozta volna a bajt konkrétan.
De azt nekem a JóIsten maga sem tudná megmagyarázni, hogy egy olyan motorba amihez a gyári olaj 0w20-as és csak az évjárat miatt, de minden olajgyártó az 5w30-ast hozza hozzá, abba miért kell 5w50-est tenni?
Nem gondolnám, hogy az belevaló olaj lenne, főleg nem normál használat mellett. (de inkább sehogy sem....)
De őszintén remélem, hogy megúszod valami szenzor hibával és nem kell mélyen majd zsebbe nyúlnod!
(a Civic-emnél én is megúsztam, szerkezeti sérülés nem volt szerencsére, pedig szép fehér füstöt eregettem....... )
Üdvözletem. Szomorú vagyok mert trélerre kellett tenni a kocsit. Zümmögő-visító hangra lettem figyelmes útközben. Óvatosan folytattam tovább utam remélve hogy hazavisz. Egy kamiont előztem óvatosan, vissza se váltottam majd egy nagyobb nyikkanás kíséretében kivillant a motorcheck. Nem mertem tovàbb menni. Kiderült hogy a szelepek felől jön ez a síró hang, kiolvastuk, "Szelephimba olajnyomás szenzor alacsony fesz." volt ha jól emlékszem. Tavasszal cseréltem olajat és nem ette meg. (Eneos 5w50). Most vár szétszedésre, én meg mehetek vonattal.
Mennyire lesz zsebbenyúlós? Valaki tapasztalt màr ilyet? 2003, 2.0 benzin 7gen.