Nem az a villamosságis ember, aki megmondja mit hová kell, hanem az aki be is köti. Megmondani én is meg tudtam volna, hisz a tiednél sokkal bonyolultabb kábelköteget is megcsináltam még régebben, de azóta én is fizetek specialista embernek, aki mindennap csak kábelkötegeket épít. Mindene megvan hozzá. A te autódhoz én egy szöget se intéztem, így nekem semmi dolgom nem volt vele. Időm így is túl kevés van.
Ettől függetlenül igazad van, el lett rontva, utána is rosszul lett kezelve a helyzet.
Említhetem hogy a kuplungom meg lett csinálva, és a LMAS rugok ki lettek cserélve. De még hozzá tehettem volna hogy van amibe bele se kezdtek. (Pl a kuplung főmunkahenger (nem a motor felöli). Megkaptam ugyanugy a gyári honda csomagolásban ahogy odaérkezett bontatlanul. Vagy pl azt hogy fél napon át GTR váltó hibakódokhoz (P0776 LINK ) tartozo debugolás fordítottam hogy segítsek, hátha attol az én kocsim is előbb készen lesz. És azért is mert szívesen segítek. Meg is köszönték, teljesen korrekt ez a része.
Én intéztem+fizettem a villamosságis embert, oda ki is ment személysen 2x. És ezenfelül hogy megmutatta mit hova kell kötni, még elküldte képen is az elmagyarázáson kívűl. De mivel nem úgy lett bekötve ahogy az el lett mondva és le lett rajzolva ezért a vadi uj AEM infinity ECU-ban kiégett a Bosch chip (Ez az AEM válasza a hibakód alapján). A chip sérülés akkor is történhetett mikor a kábelek szakadtak a rögzítés miatt. Mert találtunk megégett kábelt. Szóval küldhetem ki USA-ba bevizsgálás és szervíz vagy csere.... LINK
Mindegy, majd ha vége mindennek és minden működik úgy a kocsimon ahogy kellett volna akkor el tudom mondani részletesen és megoldást találni rá.
2019. szeptember 15. 07:50:00: megválaszolva Jugo + által,
→ #123939
Igen, a te autódnál volt elbaszás, amit el is ismert Zsolti, és el is kezdett megcsinálni. Szégyenlem is magam miatta, pedig semmi közöm hozzá. A szíj okozat.
Azt természetes hogy nem sorolod fel, hogy ezen kívül mennyi minden tökéletesen meg lett csinálva korrekt áron, amit sok helyen nem tudtak volna megcsinálni.
Mivel nincsenek villamossági szerelők a műhelyben, ezekkel a műveletekkel voltak már gondok. Pont ezért mostanában amiket én intézek alkatrészeket a kábelezés része plug and play, amivel könnyebb elkerülni az ilyen eseteket.
A te autóddal is azt kellett volna tenni, hogy amit TE INTÉZEL tréler átviszi egy villamossági szerelőhöz, amit TE VÁLASZTOTTÁL, és akkor elkerülhető lett volna ez a bibi.
Próbáltuk a nagyobb helyet, több szerelőt, több hiba lett az eredménye. Én inkább leépítenék, és csak a normális ügyfeleknek dolgoznék lassabban drágábban hibátlanul, de a szerelés nem rám tartozik, én csak tanácsot tudok ez ügyben tenni.
A gallai kocsijan nem a redsun kovette el a hibakat. Bar az atnezesnel nem derult ki hogy a motorbak nem volt meghuzva, es ezert leszakadt neki most a motor. radolt az olajszurore es minden olaja elfolyt menetkozben.
Viszont nalam sajnos a redsunba lett minden hiba.. Soha semmi rossz tapasztalatom nem volt (a keses se erdekelt ha jo a munka), de most valami egetvero sz*pas volt. Nem csak az hogy nem volt lekotve rendesen a szonda kabel es mindent szetszaggatott a motorterben miutan az AC szij bekapta, es nem csak az hogy 1 fokkal el lett rakva az AC szijja... Es most meg sorolhatnek par dolgot. Mint pl elhagyni a kerekort a kocsihoz es japanbol ujat kell rendelni... Direkt ezert irtam rola egy idotablat, remelem holnap kiderul a masik szervizben ahova at kellett vinni hogy az ECU a vegen kisult e mikor a kabelek elszakadtak (mert nem volt rendes rogzites). Szoval konkretan en rosszabb allapotban hoztam el a kocsim mint vittem. De ismetlem, majd ha kesz a kocsim ugyis leirom a full listat.
Es azota se tudok jobb szerelot mondani mint a Zsolti, en tovabbra is azt gondolom hogy 3x akkora hely kene 3x annyi emberrel es emelovel, es akkor nem lenne a tulvalalas es a hibak a stressz miatt. (tudom konnyu mondani, es nincs kozom hozza)
2019. szeptember 10. 09:29:38: megválaszolva Jugo + által,
→ #123933 2019. szeptember 9. 15:56:52: megválaszolva Tonx + által,
→ #123931
Csak a tisztánlátás kedvéért ezeket hibákat nem a Red Sun-ban követték el, sok mindent Zsolti hozott helyre vagy fog helyrehozni.
"- ígérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs" sajnos ez a Red Sun-ban is így van, főleg ha az ügyfél által beszerzett alkatrészekre kell hónapokat várni.
Érdekes módon az autók amikhez én intézek alkatrészt időben elkészülnek, pedig igen komoly átépítésekről van szó. Csak azokat be lehet normálisan ütemezni.
Én is sok sikert kívánok a szervizhez! 12 éve még a Red Sun-ban is mindent pontos időre befejeztek, mára sajnos vannak valóban túlvállalások, rosszul kiszámolt vállalási idők, és igen vannak hibák amik megtörténnek, amiket mindig igyekeznek helyrehozni.
Tehát könnyedén lehet jobban csinálni. HAJRÁ
- igérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs
- nem húznak meg egy bilincset ezért menet közben elfolyik az olaj
- elbasszák a kuplungcserét, de elkérnek 700 ezret
- motor bak csavart nem húzzák meg rendesen a motor majdnem kiesik de szerencsére az olajszűrő felfekszik egy alsó merevítőn igy a motor nem esik ki de a szűrőt kidörzsöli és elfolyik az olaj menet közben
- egy 4 órás munka 2 hétig tart
- stb.
Nem azt írtam hogy nincs, hanem hogy kevés.
Amúgy viccen kívül ott tartunk, hogy már páran azon gondolkozunk, hogy nyitunk egy szerelőműhelyt, ahol csak igényes szerelés van amilyen szopásokat átélt pár NSX-es és egyéb Honda tulaj.