Nekem gyari rezonatoron keresztul sziv a motor gyari ITR gumicsovon keresztul, most rakom be nemsokara fixre az ITR legszuro dobozt, de az is rezoboxon keresztul fog szivni, (nem akarom, hogy vizet szivjon) nekem ez utcai auto nem
"hetvegi jatszos", ezert kell a katalizator is nem akarok muszakin problemat ebbol.
Felmerül egy pár dolog az autó kapcsán:
-gyári motorhoz tök fölösleges szerintem ITR szívósor és pillangó, legfeljebb felül hozna, de ha túl nagy a pillangóg még ártasz is,nem hogy segítenél,
-katalizátor iszoynat sokat fog vissza és ha már tényleg tuningolgatsz és akarsz katit akkor inkább egy 100cellásat kéne beszerezni, az bemelegedve talán hozza a gyárilag előírt normát.
-szeritnem fölöslegesen nagy a kipurendszered, nekem gyári motorhoz 55-ös rendszer volt gázgyorsítóval paragi dobbal meg katkonverterrel és szintén EU itr 4-2-1 leömlővel.
-hova van elhelyezve a légszűrőd mekkora szívócsővel , nagyon nem mindegy
Lényegében pont tönkrevághatod a gázáramlást egy túl nagy kipuval és túl angy szívó oldali cuccokkal, ami szerintem segítene, az egy ITR tengely meg a katalizátor kivétele, akkor várhatnál szerintem 175 LE körül.
A dyno-s emberek biztos szídják a másik pados-t,hogy nem mér jól, ez marketing, DE korbeléknál sem állítasz be több dolgot az tuti, max még gumiméretet.. és dynoproject-ék se tudnak többet,mert görgős pad. Ezeknél általában beállítják 4. sebességi fokozatban a 100km/hát a műszeregységed szerint a padhoz és e szerint mérnek, Mindig lesz 5-10% eltérés a padok között, a mérési körülmények eltérése miatt!
Nézd a jó oldalát lehet megy az autód 14.5-öt ezekkel a cuccokal úgy,hogy csak 156 lovas x)
Baj, van Houston... viccesre is lehetne venni, de annyira nem az.
Lenyeg 2 gazdas (en vagyok a masodik) EK4 (1.6 VTI) valos 240.000km. futott automat elvittem kivancsisagbol teljesitmenymeresre.
Kompresszio minden hengerben 14,5 bar.
Ami nem gyari:
-ITR leomlo fojtas az Y vagy, ha ugy tetszik a 2-1 utan kiszedve
-Skunk2 cat back rendszer (katalizatortol hatra)
-Gyari katalizator visszavagva egyik oldala a leomlohoz masik oldala a S2 rendszerhez igazitva
-ITR szivosor pillangoval
-Gyari szivosor tomites
-Hengerfejhez a szivosor hozzaigazitva csak a bementi nyilas
-Hegerfej 8000km ezelott full felujjitva a Kacsoeknal gyari hengerfej tomites es szelepszar szimmering, szelepvezeto,
szelepek becsiszolasa stb.
-Legszuro doboz 1.3 16V Suzuki Swifte atmero hozzaigazitva az ITR gumi szivocsohoz ideiglenes megoldas volt amig nem
talaltam ITR legszurot, de kivancsi voltam mit tud a padon (1 meres: PIROS)
-ITR legszuro (2 meres: ZOLD)
-P28 programozva egy forumon jol ismert ember altal, szandekossan nem irok nevet (az a 4-5 ember kozul akik tenyleg tudnak programozni)
Motorba nem lett nyulva.
Azert mentem ide meretni, mert a Totalcaros hely itt le lett huzva a rossz pad beallitas miatt.
A pad kezeloje megemlitette a meres utan szinten, hogy a Totalcaros helyen nem mernek jol mert nem allitjak jol be a padot, itt viszont a pad automatikussan allitja magat, "ergo nincs hiba", csak annyit kerdezett szivo, lokketterfogat, es hogy elsokerek hajtaso es, hogy 4 hengeres.
Allitolag az ember szerint a Hondak tudjak szinte mindig a gyari ertekeket.
Meres kovetoen elmentem Vecsesre mert vettem egy lampat es, ha mar ott voltam megmutattam "valakinek" a merest, es azt mondta, hogy ez legalabb 170loeros kene legyen.
Azt is mondta, hogy ott mar mert valos gyari allapotu S2000 es 191loero lett... igy o mar nem jar oda ahol ez merve lett, szerinte Magyaroszagon nincs is jo pad, hat nem tudom...