2éve csak mondogatom, hogy kimegyek az accorddal is a Hungaroringra. A legjobb napon időzítve, ilyen kevesen szerintem még sosem voltak kint.
Első etapra Michelin PS4-ekkel mentem fel, nem akartam legyalulni őket így kíméletesre sikerült az első felvonás. Nameg tapogatózással hogy a célegyenest hol fékezzem meg, mert amit eddig írtam a fékről az kb utcára igaz, azaz ott jó egy gyári méretű zimmermann tárcsa és betét, de ide már kevés. A 2. körön már éreztem hogy a célegyenesnél visszább kell venni mert sok ez neki, a többi kanyarral meg-megbirkózott de ott ~170km/h-ról lesatuzni, na azt már nem szerette annyira.
Első mért kör 2:39,35 volt, egyből a következő 2:25,88 aztán levezető kör illetve forgalom és guminyomás ellenőrzés. 1.85-ről 2,5-re szépen felpattantak az elsők, a hátsók 1.9-ről 2,1-re, éppen langyosak voltak.
Kerékcsere, jöhet a Nankang NS2R szett, régóta ki akartam próbálni. Ezeket már kevésbé sajnáltam, első mért kör 2:32,96, majd jött egy kis forgalmas rész, kb elengedtem mindenkit. Jaigen, 1-es kategórában mentem mert bunkó vagyok mint a corvettes, audi r8, ...
Egy hűsítő kör után jött egy nagyon tiszta kör: 2:30.46
(Videóban van egy kis bug, sjcam pont ott vágta el a videót.)
3. etapban már nem tudtam javítani, megközelíteni sem, kicsit elfáradtam...illetve a technikát sem akartam nyúzni a 32fokban.
Nem gondoltam volna, hogy lesz ennyi fun az accordban, főleg úgy hogy a civic-el azért kimaxoltam a dolgokat. Kellemes csalódás volt ettől a futómű és nagyfék mentes accrodtól.