Nekem B12 volt az Accorban (ez ugye B8 gátlót és eibach pro-kit rugót takar)
hááát. kemény. fog nagyon. kanyarban brutál. némi túlzással azt mondom, hogy kb. akármennyivel bele lehet menni vele a kanyarba. nagy sebességnél is fog a kanyarban. hihetetlen pontos kormányreakció, alig mozdítasz rajta már megy is, kb. mint egy gokart.
cserébe a legkisebb egyenetlenséget sem szereti. nem kell kátyú, elég egy kisebb feltüremkedés és üt olyat. meg pattogsz benne mint egy rally autóban.
olyan mintha ki lenne merevítve az autó. mintha bukó-csövezve lenne.
megálltam vele egy nagyobb lejtőn, kézifék behúz és az autó hátulja 1 mm-t se ment lejjebb... egyenes úton haladva is pattogott benne az egész család.
szal jó cucc nagyon, de csak kiváló utakra való. (azaz nem mo-ra)
Szeretném kérdezni, hogy valakinek van -e innen a csoportból tapasztalata Bilstein B4 lengéscsillapító szettel? "off autó" alá lenne, de beszerelés előtt szerintem elküldeném a Katona Lengéscsillapító szervizbe, hogy keményítsenek rajta valamicskét.
A cél az lenne, hogy a borsosabb árú Bilstein B6 teljesítményét sikerüljön valamennyire megközelíteni. Katona Gábor Úr szerint nem lehetetlen a dolog, viszont így jóval kedvezőbb áron jönne ki a mutatvány.
Eibach -30mm -es rugók, meg a Katona által kezelésbe vett lengéscsillapítóknak már szerintem egy használható utcai szettet kellene eredményezniük. Az alany egy '97 -es Audi A4 quattro lesz, ha ez számít valamit.
Válaszaitokat a tapasztalataitokról ez ügyben előre is köszönöm!