Pont most ültem ide neked megválaszolni a kérdésedet, a tapasztalatokról, látom épp megjöttél egy képpel.
Szóval az első érzések......Nagyon hiányzik a bőr, nagyon megszoktam az elmúlt 20 évben, de ez csak megszokás kérdése. Ami gáz, az a napi számláló tekerője. Nem akartam hinni a szememnek, miközben minden más elektromos kütyüvel működik. Ezek a segéd bizbaszok egyelőre nagyon jól teljesítenek, még azért tanulni kell egy-két esetet, h mit miért csinál. De tetszenek, korrektül jeleznek. Pozitív, h nem visít minden jelzésnél, ha csipog, akkor halkan,nem őrjít meg, hanem villan lámpa, vagy bemondja pl. a bizti övet egy hang.
A futómű kifejezetten jó, tartottam tőle az accord után, de ez úgy nyeli el az úthibákat, h csak pislogok. A kormányzás tökéletes, pont annyira érzékeny, mint amennyire kell. A váltót meg nem kell egy hondásnak bemutatni, azt nem tudják elrontani.....
A hang zseniális, nagy ötlet volt, h nem burkolták le a motorteret. Persze mindezt nem egy V10-hez hasonlítva mondom, hanem egy 1,5-ös autóhoz.
Hátul a hely bőven jó, kivéve a fejteret, ott 180 feletti embernek nem lesz jó.A hátsó rolón meglepődtem, de tök jó ötlet, mert amikor előre csukja az ember az üléseket, nem aggat a keresztben levő roló sínje.
Ami még nem tetszett, az a kormányon levő kapcsolók, nagyon műanyagok, az accordban sokkal korrektebb volt.
Menettulajdonságban át kell szokni a dízel után, de kúrva jól megy, és 5 ezer körül még rátol egy lapáttal, szóval oké a dolog.
Összességében eddig igen pozitív, pedig nagyon tartottam tőle. Főleg a futóműtől, de azon meg látszik, h 15 évvel későbbi technika, és nagyon jó. Henrik nyomott vele néhány kört úgy rendesen körforgóban, kipróbáltuk , és csakis pozitív ahogy az úton viselkedik.