Fűrészfogasra kopik a gumi attól rázhat. Az enyém is ilyen 6 éves michelin és búg, meg huppog. De láttam már hullámosra kopott gumit, nem volt túlfújva. Rázhat még szálszakadás miatt is, sőt nekem az első civicem volt olyan hogy 60-ig rázta a kormányt, aztán új gumi és rendbejött. Ott pl a futófelületen volt egy hupli.
A kerék rángatás megvolt, de ott nem vettem észre hogy lógna vagy bármi. A féltengelyeknél a külső csukló nemrég cserélve, azt nem tudom mekkora játéka lehet a belsőnek, mert az kicsit lötyög...
Illetve tegnap eljutottam futóműveshez és a rázást futófelület hullámos kopásával magyarázza, hogy a pi..ába kopott hullámosan?
Emeld meg az autót, mozgasd meg a kereket lent és fent fogva, ha kattog vagy érezhetően holtjátéka van akkor kerékcsapágy.
A féltengelyt is érdemes megrángatni és kiderül hogy mennyire kopott.
97-es 6g4d 1.4, első futómű hibám lenne, először is 40-60 km/h -nál tompa kattogás, súrlódás szerű hang ütemesen. Aztán 100-110-nél ráz a kormány... belső féltengely,kerékcsapágy??? (külső féltengelyek nemrég cserélve,axiálcsuklók cserélve)