Ugyan miért? Az előbbiekben felsorolt igényeknek nem felel meg? Egy pályázás előtt nem lehet az orgonasipokat elvinni iskolába? Esetleg tesco bevásárlásra vagy horvát nyaralásra alkalmatlan?
Eszembe nem jutna egy lapon említeni a ctr-t egy megane-nal meg a golffal. Az i30 meg picike és jellegtelen. A Ford még oké.....Nálam.Ha már rákényszerítene valaki, h választhatok közülük.
Persze értem én, de ha rádobunk négy slicket az FK2-re akkor 5 secet az is hozhat egy jó sofőrrel.
Hozzáteszem, aki FK2-t vesz az 95%-ban normál használatra vette és néha felnéz egy pályára ahol bármiféle átalakitás nékül egy élvezeteset autózik köridőtől függetlenül majd hazamegy a családdal anélkül hogy bármit is cserélni kéne és utána beugranak a TESCO-ba vele vagy lesétálnak a Horváth tengerpartra 7 literes fogyasztással kényelmesen és biztonságosan. Ez egy sokoldalú autó és nem egy célszerszám. Nem véletlen, hogy a gyártók ebbe az irányba mentek el => egy autóba több autót gyúrni ha lehet mellette feleljen meg a mai biztonsági követelményeknek (ami azért durván kihat a tömegre). (komfort mód, +R mód stb.)
FK2-ből is lehet építeni egy jó célgépet aztán lehet bombázni a 2:00-ás időt. Az meg, hogy mennyi pénzért tudsz egy jó időt futni meg egy külön kérdéskör, ami mint említettem irreleváns a fenti kontextusban mert nem ez volt a cél.
Azt is érdemes hozzátenni, hogy ma ebben az árkategóriában semmi más alternativa nincs csak az FK2 és FK8, ha valaki a fent leírt szempontok alapján akar autót venni.
Én alapvetően azért tettem fel a kérdést, mert kíváncsi voltam mire képes halandó ember kezében. Engem csak az érdekel mit kapok a pénzemért. Ennyi pénzért mit tud az autó hringen és kész. Mennyivel jobb, mint egy vti, ep3...stb. Megéri e azt a plusszt, mivel aki komolyan veszi ezt az egészet, nem biztos 2-3sec miatt rádob az ep3-ra vagy a vti-re +4-5milliot, hanem vesz 4 jobb gumit és betétet aztán közel futja az fk2 idejét.
Én ezeket mind értem, de megint megkérdezem, hogy ez hogy jön a témához, illetve ahhoz, hogy páran GYÁRI vagy picit módosított autókkal kimentünk autózni és nem az idő volt a lényeg?
Te megkérdezted az időt én meg mondtam egyet. Innentől lényegtelen hogy másmilyen nem gyári Hondával mások miket futnak.
És igenis fontos, hogy ki milyen autóval és setup-al futja meg a köridőt. Akkor már miért ne hasonlítsuk az időket az F1-hez, ha lényegtelen az autó?
Ezért is vannak kategóriák tudtommal.
Csoky (gondolom) arra értette, hogy nem lehetetetlen egy civic-el jobb időt menni. Nem konkrétan rátok, meg a gyári fk2/8-ra.
Általánosságban az idő a lényeg. Senki nem kérdezi meg a célban, hogy akkor ez most kipakolt vagy most mi van benne?
Az, hogy michelisz egy fk8-al mit tudott, az nem azt jelenti, hogy lehetetlen bármilyen civiccel jobbat menni.
Koczeka is (talán) 2:08, sanyi 2:05 volt a turbóssal. Volt egy görög k24 5gen az 2:01. Na arra már a sznob "rosenheimi magyarok" is elismerően bólogattak. Ha 2:10 alá bemegy egy FWD az már nem rossz.
ui.: most a renault vs honda nurburg versengésben is, renault jobb már. igen, kipakolt...de a kutyát nem érdekli. Leggyorsabb FWD és kész!
Én nem tudom ez hogyan jön ide? Ennyire nem volt érthető amit írtam?
GYÁRI FK2-vel, gyári gumikon Michelisz csinált egy 2:10.86-os időt a Hringen 3 évvel ezelőtt amivel ugye megdöntötte az akkori SZÉRIA gyártású első kerekes rekordot a pályán. Ehhez képest kell nézni az időket és ezért jött a képbe részemről a Michelisz idő, ami a gyári FK2-re vonatkozott. Nekünk szintén gyári FK2-vel miért is kéne többet tudni? Nem értem a logikát. Innentől kezdve teljesen értelmetlen jönni kipakolt meg slick gumis pályára hangolt hobbigépekkel mert nem erről volt szó.