Mivel a type-R Európában szerelik össze, ezért adott volt, hogy 5D-ből lesz.
Rájöttek ők is, hogy sok olyan vevőtől estek el eddig, akik vettek volna erős Civic-et, viszont szükségük volt 5 ajtóra.
Ugyan nem értek hozzá, de mivel egy platformra épül minden karosszériavariáns, ezért meg lehetne csinálni mindegyikből a Type-R-t.
A fordnál vehetsz pl kombi Focus ST-t is.
Az hogy USA-ban nagyobb a választék, az gondolom a piac nagyságából adódik.
De arra is rájöttek hogy megéri TypeR-t vinni az USA-ba, mert ott rengeteget el tudnak belőle adni, ami meg plusz haszon.
A kérdés majd az lesz, ha bezárják Swindon-t, akkor a XI. genből mit fog kapni Európa, mivel az USA piacos HB-t, is USA-ban fogják gyártani.
Ami számomra rejtély miért nem a coupe-bol lett a type-r? miért csak ők kapnak Si-t? Az ufo-bol is csak ők kaptak coupe-t! Miért az a nyomorult népség kapja mindig a szebbet / jobbat?
Mi lesz ez után? 4 ajtos nsx?
Honda is kezd elkurvulni mint ahogy az alfa is tette.
Az EP3 4135mm vagy az ek9 4180mm-es hosszához képest meg főleg! Nekem az Fk8 minden csak nem hot hatch!
A Cl7 volt 4665mm! Közelebb áll az accord méretéhez.
Én azért érzek némi méretbeli különbséget az ufo után, de jöjjenek a számok (5d esetén):
4,249 vs 4,519 mm hossz
1,760 mm vs 1,799 mm szél
2,634 mm vs 2,700 mm tt
Tegnap megnézegettem egyet. Hát jóval kisebb, mint sokan mondják, hogy húúú, ez már túl nagy bla bla...
Dehogy nagy. Kicsi, sportos. Nekem nagyon bejön, igaz nem pirosban.