Jó kérdés, USA modellek nagy része tuning szempontjából ugyanaz mint a 16-18 model. Amint lesz itthon egy ilyen 2019-es és ki tudjuk olvasni az ECU-t akkor kiderül, hogy van-e különbség.
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb
Két hete kipróbáltuk, hogy milyen egy ilyen 1.5T-t ami Ktunerrel fel volt progizva talán stage1.
Kb. úgy megy harmadikban egy emberrel mint egy FK2 negyedikben két emberrel a negyedik végére az FK2 kezdett elnyúlni.
Utolsó 3 teljes tankra vetített vegyes fogyi: 6.6l, 6.8l, 6.9l, 100-as benyával. Ebben van egyenletes autópálya tempó és szórakozás is kihasználva a 182 lovat. Elég jól meg tud indulni, egy stage 2 -vel meg aztán tényleg durva menetteljesítménye lehet.