HONDA fórum
2024. június 22. szombat, 17:27,  Paulina Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#178814 sh adam 0  2019. július 11. 17:02:56 re: #178812 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell a ráhagyásod! Agggggyáááá garanciát! [SMIL:/szetvert.gif]
Kit érdekel kint mi a tapasztalat!? Amcsik puhák! Magyar lenni kemény! Itt vannak az igazán hardcore userek!
2019. július 11. 17:13:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178815 

#178812 LINSZTER +  2019. július 11. 11:22:22 re: #178811 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha már ráhagyás.
2019. július 11. 17:02:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #178814 
2019. július 11. 13:52:19: megválaszolva grego +  által, → #178813 

#178811 grego +  2019. július 11. 10:49:31 re: #178807 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A ráhagyás kérésében csak azt tudom mondani, hogy a K20C1 gyárilag 400LE-re van tervezve. Azt élettartam rövidülés nélkül teljesíti. Ha fölé mész azt is bírja de akkor az élettartam m ár csökken.
Amúgy nem véletlen hogy az 1.5T motoroknak az alapja az L sorozat ami a Jazz-ben is van. Alapvetően a régi és megbízható L-es motort tervezték át az 1.5T verzióra mert egy nagyon jó konstrukció volt.

Hajtáslánccal meg szintén nem aggódnék, hiszen a 200 lovas VTI-k is gyári váltóval meg féltengellyel mennek, nemde?
2019. július 11. 11:22:22: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178812 

#178807 Dontwalk +  2019. július 11. 08:40:13 re: #178801 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom, hogy nem csak a turbónyomás azért írtam a stb.-t. De a hőtermelődésről mit tudunk? Mert ügye az 1.5 turbo motortere hát... finoman szólva is kesze-kusza, sehol egy burkolat és hát nekem mint "laikusnak" rögtön a 90-es évek bálnamercije jut eszembe ahol a kábelkötegek olvadoztak a nagy hőkitettség miatt...
Meg ügye azért itt van még a képletben, hogy jó jó felhúzzuk ennyi meg amannyi lóra de ez a nagy teljesítmény mire eljut az útra azért keresztülmegy egy hajtásláncnak nevezett valamin meg ügye féltengelyek is vannak amik 182 lóerőre vannak (oké van ráhagyás nyilván) tervezve de szóval ma még senki nem tudja ez milyen idő elötti elhasználódást jelenthet ez a mod
2019. július 11. 17:28:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #178816 
2019. július 11. 10:49:31: megválaszolva grego +  által, → #178811 
2019. július 11. 09:57:25: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178808 

#178801 LINSZTER +  2019. július 10. 21:50:51 re: #178800 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1. Garancia egy érdekes téma. Ha bizonyíthatóan a program miatt történt a garanciális hiba akkor nyílván ugrik. Már ha ezt tudják bizonyítani azután, hogy vissza van állítva. Pl ha 3. végén véletlen 2-be rakod akkor tökmindegy, hogy írva van vagy sem akkor sincs gari mert a hiba megmarad az ECU-ban.
2. A normál 1.5T-nél 240LE fölé nem nagyon szabad menni. Amit én használok az 200-220LE környéke és eddig több ezer autóban bizonyított és hibamentes. A kinti 1.5T Si-nél pedig jelenleg 400+LE a full gyári motorral és 500+LE gyári blokkal (gyári hajtókar,főtengely,dugó de már módosított hf) amit eddig elértek.
És nem, nem csak a turónyomás változik hanem rengeteg más is.
2019. július 11. 08:40:13: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178807 
2019. július 10. 21:56:36: megválaszolva grego +  által, → #178802 

#178800 Dontwalk +  2019. július 10. 21:43:24 re: #178799 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Két kérdés: 1. Garancia marad vagy ugrik? 2. A turbós elég jó kis hőt termel. Ez nem jelent extra hőtermelést? Mit bír egy 1.5-ös moci , szelepileg, főtengelyileg stb. Mert gondolom a turbónyomással variálsz stb.
2019. július 10. 21:50:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178801 

#178799 LINSZTER +  2019. július 10. 21:27:18 re: #178797 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
"milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább"
Van több opció, de eddig legjobban az ECO/Normál módok Normál/"Stage2"-re való cseréje jött be az embereknek. Általában az "aztakurva", "ég és föld" és hasonló megjegyzések hangzanak el :D
2019. július 10. 21:43:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178800 


2019. július 10. 21:28: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2019. július 10. 21:27: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#178797 Dontwalk +  2019. július 10. 14:44:05 re: #178796 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ja azt bőrrel kell venni. Ezt hallom mindenhonnan, hogy fel lehet tornászni 220 ló környékére de nem tudom hol, ki, mennyiért. Utána tartós lesz-e, milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább. Nem tudom miért de én annyira nem hiszek ebben az 1.5 turbóban főleg úgy ,hogy asszonyka 1.4 turbóját felváltva vezetem az accordal és hát.... teljesen más. Másképp kell vezetni, máshogyan indul meg, máshol húz. Ügye ez a civic már majdnem akkora mint a mi accordunk. Talán súlyra is ott van. Nem tudom. Most már két éves kisköbcenti/turbó tapasztalataim birtokában nem tudom mit gondoljak a kis köbcentiről. Jó jó de nagyobb autóba ... hát nem tudom. Én ha lehet előbb elkérném 1 hétre a civicet utána döntenék.
2019. július 10. 21:27:18: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178799 
2019. július 10. 20:59:36: megválaszolva grego +  által, → #178798 

#178796 Kázmér +  2019. július 10. 13:04:36 re: #178793 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel olvasod évek óta a fórumot, emlékezhetsz rá (nem akarok most rákeresni), h többször írtam, nekem tök mindegy, h mivel megy az autó, tökéletesen meglennék én valami jó elektromossal is, engem aztán nem zavarna. Első körön lefutottam az accordot a 180 lovas verziós dízelével, mivel gyengébbet nem akarok, mint a mostani, ahogy mondtam. Nem láttam értelmeset, az amit érdemesnek találtam volna, sajna végül nem eladó. A civic dízele csak 1,6-ban létezik, biztos tökéletes hozzá, nekem kevés. Benyásból sem kell az 1,0-ás, hiába sokkal olcsóbb, egész életemben rágnám magam rajta, h nem jön be. Kipróbáltam az 1,5-öst, ez úgy jól megy, pláne ahogy olvasom, 220 lóra nem nagy gond felvinni.Az meg símán elég.Kicsit szokatlan a dízelhez képest, ezt nagyon szerettem az accordban, de meg lehet mindent szokni.
A problémám abból adódott, h szerettem volna bőrrel venni, de csak a cvt-shez van 5 ajtósban. Agyalok a 4 ajtóson is, majd lesz valami......
2019. július 10. 14:44:05: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178797 

#178793 Dontwalk +  2019. július 10. 12:26:15 re: #178792 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó de Te dízelpárti vagy. Azért kérdeztem [SMIL:/szetvert.gif]
2019. július 10. 13:04:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #178796 
2019. július 10. 12:29:12: megválaszolva grego +  által, → #178794 

#178792 Kázmér +  2019. július 10. 11:45:18 re: #178791 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincsen olyan. 1,6 van, de az nagyon gyenge nekem.
2019. július 10. 12:26:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178793 

#178791 Dontwalk +  2019. július 10. 11:09:38 re: #178783 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De most 1.5 TDI-ről beszélünk? [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 10. 11:45:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #178792 

#178783 Kázmér +  2019. július 9. 22:52:32 re: #178782 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor jutalmul mehetsz egy kört az accorddal, h érezd végre milyen az a nyomaték. [SMIL:/smile2.gif]

Különben tök korrektül megy ez az 1.5T. Egy kicsit még úgyis megpiszkáltatnám, akkor meg végképp. [SMIL:/smile10.gif]
2019. július 10. 11:09:38: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178791 
2019. július 9. 23:22:10: megválaszolva grego +  által, → #178784 

#178782 grego +  2019. július 9. 22:48:39 re: #178781 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább valami mást :D
2019. július 9. 22:52:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #178783 

#178781 Kázmér +  2019. július 9. 22:45:08 re: #178780 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor kapsz egy rúd szarvasszalámit bónuszként! [SMIL:/nevet/rofl3.gif]
2019. július 9. 22:48:39: megválaszolva grego +  által, → #178782 

#178780 grego +  2019. július 9. 22:42:43 re: #178779 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok, holnap felhívom :D
2019. július 9. 22:45:08: megválaszolva Kázmér +  által, → #178781 

#178779 Kázmér +  2019. július 9. 22:41:16 re: #178778 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De már hazajöttem...... [SMIL:/szetvert.gif]

Mond neki, h szereljék át a bőrüléseket abba amit mondtam neki, és akkor rohanok vissza! [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 9. 22:42:43: megválaszolva grego +  által, → #178780 

#178778 grego +  2019. július 9. 22:39:16 re: #28698 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő már csak ilyen :D
Mondd hogy én küldtelek :D
2019. július 9. 22:41:16: megválaszolva Kázmér +  által, → #178779 

#28698 Kázmér +  2019. július 9. 22:13:21    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pont ma voltam náluk, most jutott eszembe, h emlegetted őket. A Peti kapott el rögtön minket, végtelenül normális srác, nagyon korrekt "eladó". Nem az árak miatt írom, hanem a hozzáállása miatt. Nagyon segítőkész, nem az a nyomulós, "akkor is rá sózok ezekre valamit" típus. Hagy időt, h az ember megbeszélje a dolgokat a feleségével, mert azért ez nem egy rúd szalámi. Szóval nekem nagyon szimpatikus volt az egész, nem beszélve arról, h kisvároshoz képest eszméletlen választékkal rendelkeznek. Nem akarok hülyeséget mondani, de talán 18-20 autó van náluk csak civicből. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile1.gif]
(A dunásoknál talán 6-7, a lelkesedésükről nem is beszélve.)
2019. július 9. 22:39:16: megválaszolva grego +  által, → #178778 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 11.08, 5.55, 2.62
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.034 mp, 25 query