Nem gondolod, h ennyi "félreértést" látva, te fogalmazol kúrvára félreérthetően?
Mert a hangsúlyodból ami itt jön át, elég érdekes szemlélet körvonalazódik.
Ezt ki állította amit írsz? Lécci ne adj a számba olyanokat amit nem írtam. Köszi
Olvasd el még egyszer figyelmesen amit írtam.
De most, hogy belevau elmondanám Neked, hogy egy a K24A3 azért a legjobb ezek közül mert a leguniverzálisabb. UFO CTR-rel elindulnál Horvátba? Nem.
Ha reflashelteted az ATS-t jobban megy mint a 8 gen CTR? Igen
Megbízhatóbb mint a 8 gen acc? Igen
A turbós 1.5 civicet meg vegyen az aki szereti korunk környezetvédelmi megszorításai miatt a kiherélt egyre inkább neutrális ,steril autókat. Ja biztos jót lehet vele autózni de... na Te is tudod, hogy jóautózás és jóautózás között mennyi különbség van.
Tök jó a Honda de valahogy nincs mit venni belőle. Mármint nekem.
Ezt a K24A3 -on kívül nincs világ felfogást úgy teljes egészében el kéne engedni.
Tényleg fasza, de 16 évesek az első szériások. Aki nem évi 8-10k-t megy, meg a garázsban tárolja, hanem használja is, annak egy idő után újítani kell, mert elhasználódik az autó. Vagy elhagyja a márkát, vagy választ, hogy CRV-be ül be vagy Civic-be.
Az 1.5T karakterisztikája más, de attól még rohadt jókat lehet menni vele. Ennyi erővel type-r is csak a 2.0 szívó, aztán a turbósakat felejtsük el mert más a karakterisztika?
Van élet a type-s Accordon kívül is.
Ezt a 8.gen 2.4-es dolgot mikor ejted már? De most komolyan. Te tudod a legjobban mennyi nyügje lehet. Nem biztos de olyan jó 70-80%-kal belenyúlhatsz a szarba. Ufo Type-R meg ahh... nem adna az "öregségednek" semmi a mostani accord után.
Az 1.5 civic meg olyan karakterisztika lenne , hogy utána bár mikor visszaülnél egy 2.4 szívóba vigyorognál. Ezt komolyan mondom. Ne csábítson ennyire az új autó vonzalma. Vagy ne hondában gondolkozz. Nyilván nehéz ügy hogy akkor mit de ezek hát nem tudom.... szerinted maradéktalanul elégedett lennél? Tedd a szívedre a kezed
mi már "öregek" vagyunk és családos emberek, jó lesz nekünk az 1.5T
picit okosítva egy 220-230 lóra elég az.
amúgy én is agyalok, hogy 8 gen. Acc. 2.4-re csere (de pl. az ufo typeR-en is elgondolkodtam mióta néha használom a feleségem ufo-ját ) vagy 10 gen. Civic. de a 10 gen. 1.5T még ilyen 6.5 körül mozog... egy normálisabb 8 gen. Acc. 2.4 meg mondjuk 4.5 mio.
az ufo typeR meg 3 környéke.
azért van difi na.
Akinek a 8 gen. accordján elgondolkodtam, ő nem adja. Elkapott az autócsere láz, és nézelődöm most még. 9. gen-ből a jelenlegi állás szerint a CTR jöhetne szóba, vagy a 10 gen. 1,5T. A 4 ajtós a bejövősebb, aztán ki tudja mi lesz a vége. Toyota Camry.
A kényelem izgatott a legjobban, mert az accord nekem gyári magasságú, észre sem lehet vele venni ha rossz úton mész. A kisebb autók nagy hátránya a kegyetlen pattogós úttartás a nagyobbakhoz képest, és féltem, h a civic is ebbe esik bele. De te pont accordból ültél át, így jó összehasonlítás a véleményed.
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó.
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el.
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.