Sok autónál mindig forog a kuplung és a kompresszor belsejében forgatják el a tárcsát a kívánt hűtésnek megfelelően. A gáz meg olyan 10%/év mennyiségben csökken. Az UV-s általában akkor ér valamit ha tényleg látható a lyuk, de legtöbbször nagyobb a siker ha nitrogén hidrogén keverékkel nyomatják meg a rendszert és ehhez tartozó keresőt használnak ami csipog ha talál hidrogént. Vagy ha ilyen nincs akkor nitrogénnel és jó 15bar-ig feltölteni majd figyelni hogy fogy-e a rendszerből. De ha van még benne klímagáz akkor úgysem fognak lyukat találni, ilyenkor elég feltölteni, és megjegyezni a töltés időpontját hogy tudd amikor megint nem megy akkor mennyi idő telt el a töltés óta. És ebből lehet következtetni hogy természetes fogyás vagy lyuk.
Nézegettem közben a youtubot... A kompresszor kuplung bekapcsol (forog) tehát gondolom így a biztosíték is rendben van (USÁ-ban mindenkinek az száll el) Marad a kevés gáz. Viszont az is gáz - mert akkor az meg ki tud szivárogni valahol... Elviszem egy ilyen UV jelzőfestékes klímagáz töltésre. (köszi a válaszokat!)