HONDA fórum
2024. július 5. péntek, 22:57,  Emese, Sarolta Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#50971 SlaveDealer +  2019. május 28. 14:55:10 re: #50970 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem mi mondjuk, hogy elegek az injektorok hanem akik összerakták a 2 motort (HHC és Thunder), nem tudunk mást tenni mint hinni, mert nem most kezdték a motorépítést.

#50970 sacaekvti 0  2019. május 28. 13:19:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
https://www.youtube.com/watch?v=utG5X6ctn_U stock b20+b16 itr leömlő + nagyobb kipu 185LE.

A tiéd tök reális szerintem. De az az érdekes számomra, hogy a gyári injektorok elegendőek számotokra, amikor az én B16omnak elfogynak 8000-től.
Amúgy lehet nem jó helyre van vtec váltás berakva és azért esik be a görbe, utolsó hubdyno-s progizáson, ahol nem az én autómat,hanem másokét csinálta csoki ott volt olyan,hogy 200-300 fordulattal odébb beesett a teljesítménygörbe és vtec feljebb rakásával megjavult.
DE ahogy Higany írta, újramérések az alkatrészek cseréjével kiderül mi a hiba, csak kérdés,hogy megéri-e.
Minden esetre injektorokat biztos kicserélném, a gyári üa. pumpa a stock turbo vti-ben is elég szokott lenni 250-300LE-ig.

CAI tesztek: http://www.themotorhood.com/themotorhood/2018/4/23/seeking-pe
rformance-perfection-honda-intake-testing

2019. május 29. 08:08:15: megválaszolva Higany +  által, → #50972 
2019. május 28. 14:55:10: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50971 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.38, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.037 mp, 7 query