Nem mi mondjuk, hogy elegek az injektorok hanem akik összerakták a 2 motort (HHC és Thunder), nem tudunk mást tenni mint hinni, mert nem most kezdték a motorépítést.
A tiéd tök reális szerintem. De az az érdekes számomra, hogy a gyári injektorok elegendőek számotokra, amikor az én B16omnak elfogynak 8000-től.
Amúgy lehet nem jó helyre van vtec váltás berakva és azért esik be a görbe, utolsó hubdyno-s progizáson, ahol nem az én autómat,hanem másokét csinálta csoki ott volt olyan,hogy 200-300 fordulattal odébb beesett a teljesítménygörbe és vtec feljebb rakásával megjavult.
DE ahogy Higany írta, újramérések az alkatrészek cseréjével kiderül mi a hiba, csak kérdés,hogy megéri-e.
Minden esetre injektorokat biztos kicserélném, a gyári üa. pumpa a stock turbo vti-ben is elég szokott lenni 250-300LE-ig.