De van értelme mással foglalkozni egyáltalán? Még ha egy 100 ezres alkatrészről lenne szó. 3000 Ft-ért még itt a fórumon is rakásra lehetett venni, egy valag benzinesbe ugyanolyan kell. Sztem vettem vagy 6-8-at egyszerre, lófasznyi pénzt lehet megspórolni egy utángyártottal.
Különben valahol az olajtopicban linkelve volt a videó, amin egy rakat olajszűrőt hasonlítanak össze.
Ha meg van neked az a videó, ahol a Honda olajszűrőt hasonlítják össze a más gyártóéval szívesen megnézném. Egyelőre nem találtam rá neten. Az számomra sem kérdés, hogy a gyári jó viszont sokszor találkozok azzal, hogy bármilyen utángyártott csak sz.r lehet. Nem akarok meggyőzni senkit semmiről csak érdekel a háttere, hogy miben jobb a gyári.
A "legjobb olaj" téma is elég megosztó, ahogy olvasgatom. Ott sem lehet igazságot tenni...
az utángyártottak sok esetben silány minőségűek, visszacsapó szelep nélkül, a házon belüli szűrő anyaga sem olyan...
de vannak erről vidik is ahol szétvágják a különböző szűrőket.
persze nyilván van különbség utángyártott és utángyártott között is, de egy olajszűrő esetében olyan szinten minimális pl. az árkülönbözet, hogy egyszerűen nem éri meg ezen spórolni, kisérletezni szvsz.
mennyi egy ugy. szűrő? 1500 ft.? a gyári 3000
sok esetben keresik a "legjobb" olajat hogy milyet tegyenek bele és akkor hozzá ugy. szűrő... hm.
Ezt az "olajszűrőből csak gyárit" elég sokszor hallom/olvasom. Miért nem jó a Bosch, Mahle, Mann-Filter, Valeo olajszűrő, ami kb. 1/3 árban van a gyárihoz képest?