Ezért nem is szívesen bajlódnék vele, csak nem tudtam mit érhet ha tényleg hűvösebb levegőt szív. Nagyon jól megy így is, ennyi módosítástól úgy látom bőven tudja azt amit kell.
Agyaltam még ezen tegnap, és eldöntöttem, hogy biztos nem fogom a lökös elé levezetni. Ahhoz az akku tálcát szét kell gányolni, a dobbetétet szét kell gányolni, és körülményes tisztítani is. Főleg nekem mugen lökös miatt minden tisztításnál fel kell emelni, levenni a kereket, kivenni a dobbetétből pár patentet és úgy elhajtani a dobbetétet + esőben is retteghetek.
CT icebox már egy nagyon tetsző megoldás, de úgy látom olyat is jó esetben ebayen használtan lehet csak venni, ha lehet..
Jól jártál a mugen légszűrőházzal, én meg sajna azzal a korcs AEM-el vettem az autót (illetve a gyárit kaptam mellé)
Fel vagy rá rendesen programozva (ahogy azt kell/illik is) akkor én sem bántanám. Jó az, annyi pluszt nem fogsz tudni nyerni egy másikkal sem szerintem, arról nem is beszélve, hogy akkor megint lehet felprogramozni és lehet hogy a nagy semmiért. (vagy vajmi kevés pluszért, a legjobb esetben)
Nagyobb ugrást tényleg csak akkor tudsz elérni, ha NEM a motortérből szívja a levegőt egy CAI (kivezeted a sárvédő alá vagy hasonló) de az meg veszélyes lehet, mert annál meg esőben retteghetsz (pontosabban jobb ha el sem indulsz és/vagy azonnal leállsz az autóval) hogy mikor fog felrántani esetleg vizet, mert akkor bizony vége a dalnak.^^
Az enyémben is egy ideig így volt, ki is van vágva egy helyen a sárvédő, de Zsolti is jobbnak látta megszüntetni, mert állandóan rettegett, hogy mikor jön az eső vagy egy nagyobb tócsa.
Vissza is tért ő is a WAI-hoz, abból mondjuk a gyári helyére ment az egyik, ha nem a legjobb, egy eredeti Mugen légszűrőház (nem copy, nagyon durva) amit nem is volt egyszerű berakni, mert ugye jobb kormányoshoz való, de hajszál híján így is befért. Most az van bent, olajozandó sport betéttel.
De ezt nem akarod megvenni, én is csak szerencsésnek mondhatom magamat, hogy van, mert én sem akarnám (értsd: nem tudnám ) megvenni, de az autóval megkaptam^^
Fel vagyok pogramozva erre, szívósorra, meg kipura, ma épp néztem 25 fokos külső hőmérséklet mellett kb 80-as tempóval haladva 35 fokos volt a beszívott levegő hőmérséklet, de miután néhányszor végigtoltam 1-2-3-ba felment 45 fokra. Ez k*rva sok, nem?
Nem akarok itt pár lóerőért légyszűrőt cserélni, de ha ezzel akár 10 lóerőt is nyerhetek akkor azért azt megérné
Kérdés a CAI mennyivel lehet hűvösebb? Ha kintről szív 25 fokot az is gondolom gyorsan átmelegszik amíg bejut a szívócsövön icebox meg lehet nem is ránt be annyi levegőt mint ez az én korcs szűrőm.. tehát nem tudom mi lenne a jó, vagy hogy érdemes-e ezzel egyáltalán foglalkoznom ¯\_(ツ)_/¯