A kormány valóban jobban kopik. Normál használat mellett is 100.000 körül már kopik, a 7gen meg 200-nál kezd el...
A stb. az mit takar?
A 7 genben meg zörög és lóg a kesztyűtartó.
Ki lehet ragadni dolgokat, de akkor is összességében jobb az anyaghasználat a 8 -ban.
Az egész középkonzol, a gombok, a kijelző igényesebb a műszerfal puha műanyag.
A 8 gen belseje szerintem jól el van találva, jó minőségű anyagból van (jobb, mint a 7gen), a mai napig megállja a helyét. Fogyasztásról csak a 2.0-ról tudok nyilatkozni, az R20 motor inkább a jó fogyira van kihegyezve, mint a teljesítményre. 7-essel is tud kezdőni az átlagfogyi, ami több, mint jó szerintem egy 2 literes szívó motornál. Használattól függ persze, hogy mennyit eszik, de nagy átlag 8.3 -8.5 -el lehet közlekedni. Országúton 8 alá bemegy, pályán 8.5 inkább. Ettől a motortól csodát nem lehet várni, mivel nehéz az autó és a fogyira van optimalizálva.
A 2.4 az biztos, hogy jobban megy, de attól se várd a VTI -t. 8 gen-ből szerintem még nehezebb manuális 2.4-et kifogni itthon, mint 7-ből. Egyébként, ha cseréltek benne olajat időben és az előírt 0w-20-at rakták bele kezdetektől, akkor nem hiszem, hogy lenne olajfogyasztás, de ugye ahhoz ismerni kell az előéletet.
Szóval kompromisszum, hogy egyik sem fogja hozni menetteljesítményben a vti-t, viszont egy kényelmes, jó minőségű utazó autót fogsz kapni. A Vti után talán egy 1.5T Civic lenne hasonló teljesítményben és közelebb állna a vti feelinghez, de gondolom az még ára miatt nem játszik. 8 gen Accord más világ lesz, az biztos.
Mire gondolsz kompromisszum alatt 8.gen esetében? Teljesímény? Fogyasztás?
Alapvetően egy, a Civic-nél nagyobb, kényelmes utazó autót keresek, ami ha kell, megy úgy (kb.) mint a VTi.
Nekem is amúgy a 7gen 2.4 tűnik a favoritnak, de az ugye korban 10+ és elég drága. Tudom, nem véletlenül... Ezért jött szóba a 8.gen, az már kicsit fiatalabb, küllemre nemek modernebb, ültem mindkettőben, nekem picit kényelmesebb is. Csak félek az olajfogyasztástól...
8gen, az inkább egy kényelmes utazó, csendes, premium érzetű autó.
A VTI után a 7gen 2.4 tudná azt a menetteljesítményt amit keresel, esetleg reflash -el még lehet játszani.
A 8 gennél kompromisszumot kell hoznod a 2.0 és a 2.4-nél is, kérdés mi a prioritás.
(Egyébként van egy eladó 2.0 8 genünk, Autóvásárlás Topicban)
Sziasztok!
Lassan eljön az autócsere ideje, szeretnék valami nagyobbat és kényelmesebbet a Civic-nél. VTi-ből ülnék át, tehát szeretnék hasonló menetteljesítményt.
Alapvetően 8gen Accord-ba gondolkodom (esetleg 7gen, de a széria vége 07'), feltételezem, hogy a 2.0 nagy visszalépés lenne teljesítményben, viszont a K24-ről nem olvastam túl sok jót olajfogyasztás terén. Valaki meg tudja ezt erősíteni, vagy megcáfolni? - Esetleg a 2.2 i-DTEC is szóba jöhet, de ott meg DPF problémákról olvastam több helyen... Mennyire kell félni ezektől a motoroktól? Jelenleg napi 2x25km-t használom az autót, de a jövőben valószínűleg minimum duplázódni fog a táv.