Az Accord nem is erről szól, hogy szaggassuk az aszfaltot. (mint írtam, nekem is 2 literes van, csak 7gen)
Alul jóval lightosabbra van hangolva, a K20A1-es blokkal rendelkező Stream-em nagyobb versenygép volt az ugyanúgy 2.0-ás Accord-hoz képest. (már lent direktebben reagált a gázadásra, de cserébe kicsit többet is evett mint az Accord...) Viszont fent, ha kell, akkor összeszedi magát és lehet előzni ugyanúgy, ha nem jobban.
De ez így jó, én így szeretem. Imádok vele közlekedni.
A viccen kívül amúgy úgy lehet jobban ösztökélni, hogy rá kell simítani a fékre is gázadáskor. Ekkor jobban felpörög a motor, s utána lehet lelépni a fékről. AZt nem mondom, h használ a váltónak..
Katalógus szerint 11.0.
Nem volt egy gyorsulásbajnok. Vagyis igazából kilőni nem tudott, ahhoz kevés volt a nyomaték, de ha összeszedte magát akkor mát egész jól haladt.
No nem mintha az Accord a 2 literes motorjával és az automata sebváltójával a stresszes közlekedésről szólt volna
Áradt belőle a nyugalom.
Ehhez képest a Lexus egy felől persze még nyugisabb a csend miatt, viszont hátsókerekes mivolta miatt akár játszani is lehet vele, mert ellentétben mondjuk a sima Giuliaval, itt ki lehet kapcsolni a kipörgésgátlót, másfelől meg ha lepadlózom, ez azért nagyon megindul. Nem 450h-s szint, de 3 mp-cel beljebb van a 0-100, mint az Accordnál. És az már azért érezhető különbség
jol irtad....
A-bol B-be stresszmentesen...
Most Jöttünk haza egy Como-Milano-Verona turnérol...mintha karosszékban ültem volna közben beszélgetnénk....
a közlekedést kivéve semmi inger
Semmi zaj, néha elözésnél jött valami V6 hang, semmi razkodás, se válto sem kormány nem rezeg...még az index sem kattog, de még a valtot sem érzed mikor vált.......
de van hangja, csak a hangnak köze nincs a szokásos motorhanghoz..
Még valamikor 2008ban írtam amikor haverom megvette a gs-t és mentem vele.
Ülök a kocsiban, megy a táj, tekerem a kormányt, valahol messze valaki nekiáll füvet nyírni.. majd betelik a fűgyűjtő zsák, lekapcsolja a gépet.. én autózom tovább..
kiüríti a fűgyűjtőt megint beröffenti vág egy kicsit.. majd lekapcsolja.
majd újra nyír picit majd abbahagyja..
megállsz a lámpnál csönd van.. hirtelen hallod valaki raccsingolni akar melletted mert pörög a motor megy a rajtautomatika.. körbenézel senki. majd hirtelen motor leáll.. csönd megint..
Idővel megszokod, mert nem feltűnő, halk a fűnyíró is, alapvetően nincs vele semmi gond, csak nem az, amit megszoktál. Ennyi a titka..
De mivel nem versenyautó főleg ez a 300h nem az, itt a cél egy kényelmes A és B pont közötti eljutás, ezt tökéletesen teszi. Beülsz kényelmes, nem akarsz versenyezni, soha nem fogsz sportkipuffogó boltba betérni, nem akarsz nagyobb fékeket, tulajdonképpen nem akarsz semmit, átszellemülsz és rájössz, kerek a történet, a legjobb kerek történet amit választhattál, ha már 20 éves elmúltál.
Ha egy autónak nincs hangja, mert hibrid vagy elektromos, akkor az olyan és kész. Abban épp az a jó. (vagy nem jó, ki hogy gondolja)
De majmolni bármilyen motorhangot csak azért, hogy legyen, az tényleg nagyon láma szerintem is.
Egyszer minden jó véget ér.
Véget ért az Accordos korszak, h átadja a helyét a Lexusos korszaknak.
Közel 7 és fél évet töltöttünk együtt, csodálatos élményt nyújtott
Nem tudom, h leszek-e még hondás, majd 8-9 év múlva meglátjuk. Addig is maradok itt mint háttérben figyelő, ha pedig főleg világítással kapcsolatos dolgok vannak, azzal bármikor zargathattok