HONDA fórum
2024. június 1. szombat, 16:25,  Tünde, Tibold Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#50768 civic4d 0  2019. január 8. 12:59:33 re: #50761 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.,D15z6-os blokkba esi vagy y7 dugót hogy tudsz belerakni? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] Meséld már el,kíváncsívá tettél.
2019. január 8. 13:15:41: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50770 

#50761 Honda imádó +  2019. január 8. 11:18:47 re: #50756 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A döntés szerintem is jó, esi hf + szívósor, a net szerint az y7 dugattyútető profilja egy kicsit kevésbé levesestál alakú mint az esi-é, ez előny is lehet, én megnézném a kipu rendszert, hogy mennyi különbség van mondjuk egy gyári esi-hez képest, igaz a legjobb lenne egy leömlő és egy normális átmérőjű rendszer nagy közép meg végdobbal, h halk legyen de ezt a kipufogós már úgy is tudja, és légszűrő oldalon is próbálnék nyitni még ha gyári cuccokból is.
Program fontos és ennek is vannak határai, valószínűleg mindenhol jobb lesz az autó, én az esiből tudtam 6-6,2-őt kihozni mikor az volt a cél, de akkor tényleg tojásokon totyorogtam, hozzád képest ugye rövidebb váltóval.
2019. január 8. 12:59:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #50768 
2019. január 8. 12:51:57: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50766 

#50756 Dep 76 0  2019. január 7. 19:05:12 re: #50755 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm.
Közben beszéltem a szerelőmmel , ugyanerre jutottunk.
Az átmérőnél a ," csak- ot" arra értettem ,hogy azt gondoltam , nagyobb a külömbség, mert jóval agresszívebb nyitásúnak tűnik egy esi vtec- ben. Tudom ,hogy a d15z6 eco vtec , de nyitva sem harapja úgy mint az esi.
Szóval esi hf lesz.
2019. január 8. 11:18:47: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50761 
2019. január 7. 20:10:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #50757 

#50755 civic4d 0  2019. január 7. 17:28:45 re: #50753 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az az 1mm nem kevés....,átmérőről beszélünk! a 30mm a 29mm-hez képest 8-9%-kal több levegőt tud átjuttatni azonos szívóreőnél vagy hogy mégjobban érezd a nagyságrendet d15-b16 ugye az "csak" 4mm diferencia de ott már 30% a különbség.
ha elkezded a tuningot én mindenképpen a d16z6-ot javasolnám.
2019. január 7. 19:05:12: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50756 

#50753 Dep 76 0  2019. január 6. 21:47:07 re: #50752 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A mostani az d16y7 , 107 le, non vtec.
Ehhez képest gondolom a jobban megyt.
Azt hittem nagyobb a szelepátmérő külömbség.
Akkor szerintetek melyik hf-et használjam? D15z6 ,vagy d16z6?
Általában a d16z6 - ot látom , swappoláshoz használni.
2019. január 7. 17:28:46: megválaszolva civic4d 0  által, → #50755 
2019. január 7. 06:12:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50754 

#50752 civic4d 0  2019. január 6. 21:39:25 re: #50751 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
120-130 Le nem nagyon tud megindulni szerintem ilyen csekély Le változást még érezni is alig lehet. (a különbség a két szeleptányér átmérője közt 1mm. ha jól emlékszem pl. szivószelepek d15 29mm. d16 30mm. ((b16 33mm)))
2019. január 6. 21:47:07: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50753 

#50751 Dep 76 0  2019. január 6. 21:16:58 re: #50745 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom , váltáskor jobban megindul egy esi hf - el.
2019. január 6. 21:39:25: megválaszolva civic4d 0  által, → #50752 

#50745 civic4d 0  2019. január 4. 23:21:12 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6-ban a szelepek átmérője kissebb mint a d16z6-ban
2019. január 6. 21:16:58: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50751 

#50743 Dep 76 0  2019. január 4. 21:51:48 re: #50736 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor segítsetek légyszives!
Most tervezek swappolni egy D16y7 motort.
A terv , hogy kap egy d16z6 hengerfejet, y8 szívósort, p28 ecu programmal.
Viszont nekem van az előző megtört kocsimból d15z6 hengerfejem.
Lehet az a hf is jó lenne ezek szerint, a z6 tengellyel és himbasorral?
Agy ha megvan a komplett cuccom a d15z6 - ból akkor mit érdemes még használnom?
2019. január 6. 21:07:34: megválaszolva bütyök +  által, → #50749 
2019. január 4. 23:21:12: megválaszolva civic4d 0  által, → #50745 
2019. január 4. 22:54:15: megválaszolva degumentes 0  által, → #50744 


2019. január 4. 21:53: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés

#50736 nbinszky +  2019. január 2. 11:28:40 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.

2019. január 4. 21:51:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50743 

#50735 degumentes 0  2019. január 2. 11:17:12 re: #50734 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód. [SMIL:/mosoly.gif]
2019. január 2. 13:16:21: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50738 
2019. január 2. 11:28:40: megválaszolva nbinszky +  által, → #50736 

#50734 ewqewq 0  2019. január 2. 10:54:16 re: #50733 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)

Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1

A szívósor, és a kipufogó is megegyezik vajon?
2019. január 2. 11:17:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50735 

#50733 degumentes 0  2019. január 2. 09:48:14 re: #50732 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy picitt több lesz [SMIL:/szetvert.gif] Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden [SMIL:/smile2.gif] mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
2019. január 2. 10:54:16: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50734 


2019. január 2. 09:50: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50732 civic4d 0  2019. január 2. 09:14:51 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
2019. január 2. 09:48:14: megválaszolva degumentes 0  által, → #50733 

#50730 nbinszky +  2019. január 2. 07:24:23 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is ilyen van itthon már egy ideje :D

Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.


2019. január 2. 09:14:51: megválaszolva civic4d 0  által, → #50732 
2019. január 2. 07:36:24: megválaszolva degumentes 0  által, → #50731 

#50717 degumentes 0  2019. január 1. 14:40:02    ‹›   →  ↑  +1 | rejt


Megjött Pollynak az ajándék [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 2. 07:24:24: megválaszolva nbinszky +  által, → #50730 
2019. január 1. 17:57:09: megválaszolva civic4d 0  által, → #50718 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.31, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 22 query