A rázást nem érzed meg, pláne hátul, ezért ildomos évente lecentríroztatni, vagy ha kell görgőztetni. Nekem ez megkér 4.000 Ft. Összesen a 4 kerék centrírja.
A gumi kopást sem hiszem, hogy nézegeted. Akkor veszed észre, ha gumit cserélsz télen, és, hogy hopp, elől nincs belül felülete már a guminak. Egy prémium 30-50e Ft / db áras guminál szerintem nem vicces.
Amit mi csináljunk, az preventív, amit te, az meg már a tüneti kezelés. Kinek mi.
2évente nézek fékhatást és lengéscsillapító állapotot, műszaki vizsgának hívják.
Olajcsere nyilván kell. De a többit általában akkor szokták ha szar. Futóművet akkor nézik meg ha szar, elhúz a kocsi, vagy rosszul kopik a gumi. Minek nézni ha egyenesen megy és nem kopik félre a gumi? Akkor nyilván jó.
Ha ráz a felni azt érzed, azaz nem jó, ha nem ráz akkor jó. Minek megnézni valamit ha jó?
Gondolom a lengescsillapítók állapotát és fékhatás mérést is végzel minden évben ha kell ha nem.
Nem éreztem belőle semmit. Hátsó kerék volt mindegyik, kivéve az ep3-on éreztem fékezéskor, valamint nagyobb tempónál.
Futómű állítás, centrírozás, olajcsere... ezeket szoktam évente... tudom, hülyeségek, mert igazából bármelyik nélkül elmegy a kocsi 5 évet, és nem nagyon veszel észre semmit, ha elmaradnak.
Pontosan, ahogy írta wí. Gumis az éves centrírozásokkor megnézni, és szól ha gáz van.
Megmutatja a bácsi, és látod, hogy a felni üt, nem szép, egyenlete a futása.
Szerintem inkább gyárit vegyél használtan! 16-osban elérhető áron vannak, 65-70 körül megvan a szett és fain japán minőség (Enkei), jobban bírja a strapát, nem kell görgőztetni minden szezonban (soha szinte ).
Ezekre gondolok:
Type S-hez járt:
http://hondabonto.hu/2016/03/22/gyari-honda-5x114-3-16-alufel
ni-2db/
Sport felszereltséghez adták:
https://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/nokian-nya
ri-205-55-r16-84-t-tl-2013-gyari-alufelni-honda-accord-16x6-5
-1902385?force_desktop=true