HONDA fórum
2024. június 26. szerda, 08:14,  János, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#136694 civic4d 0  2018. december 25. 22:16:07 re: #136693 (Bruce + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dayco-t meg kínában is! szerintem ennek semmi köze a minőséghez.

Manufacturing Plant & Technical Center
Dayco (Suzhou) Co., Ltd.
Building E05, No. 1801 Pangjin Road
Wujiang Economic Development Zone
Wujiang, Jiangsu Province PC215200
China

Manufacturing Plant
Dayco (Guizhou) Power Transmission Co.,Ltd
No. 55 Zongzhi Road, No. 876 Baiyun North Road
Guiyang City, Guizhou Province PC550014
China

Contitech van az autómban nincs vele baj-szépen jár a keréken.Kíváncsi vagyok hogy milyen ütemben fog nyúlni mert az előző gates volt 30.000-nél már 2mm-rel keskenyebb lett ki is dobtam.(ezek a szíjak nem barátai a tuningnak)


2018. december 26. 19:18:52: megválaszolva Szabb +  által, → #136697 

#136693 Bruce +  2018. december 25. 20:59:42 re: #136674 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Contitechet én megettem. Most ott van kiakasztva a garázsomban az egy hetes szíj, mivel eddig használtam. Az autonak jó szar hangja lett tőle, gondoltam majd összekopik. Aztán egyre rosszabb lett. Megnéztem, szitálva járt a tárcsán mint ami szálszakadásos. Vettem daycot ami fele annyi volt, és egyből csend lett. Aztán felvilágosítottak, hogy néhány éve románék gyártják a contit, úgyhogy én már lemondtam róla.
2018. december 26. 00:39:41: megválaszolva Tonx +  által, → #136695 
2018. december 25. 22:16:07: megválaszolva civic4d 0  által, → #136694 

#136674 Tonx +  2018. december 14. 19:37:54 re: #136673 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Contitech az egyik legdrágább szíj. Dayco olcsó gates meg nyikorog 2 hét után. De mindegyik gyári beszállító is szóval szar nem lehet.
2018. december 25. 20:59:42: megválaszolva Bruce +  által, → #136693 
2018. december 17. 09:53:53: megválaszolva Szabb +  által, → #136683 
2018. december 15. 13:15:52: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #136678 

#136673 Márton87 +  2018. december 14. 19:27:25 re: #136667 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Unix--Bárditól rendelek, mert rohadtul mindegy. Amikor kirendelem a hajtókarcsapágy szettet a Mazdától, mert nincs a szakálmetál-nál olyan és 2 hét után kihozzák nekem az NPR Europe-ot, amit a szakálmetál is forgalmaz, akkor elgondolkodom.

Ugyanolyan mind. Ha elkapsz tökéletesen egy kátyút, akkor pont cseszheted, hogy gyári cuccod van a kocsi alatt, vagy nem. Elköszönhetsz.

Új toronycsapágy 3 hónap után lógott már egy kicsit. Sz@rok rá, akkor lógjon. Nem cserélek hetente.
Amint el kezd úszni az autó, jobban mondva jelezni, hogy "hééé haver, foglalkozz velem", akkor cserélem a dolgokat. szilentet nem is veszek már. egész lengőkart kidobom a francba.

A Honda lengőkart megtartottam. Ha nem adtam volna el a kocsit, akkor a szilenteket poliuretánra gyári keménységben cseréltettem volna, amint tönkre megy az utángyártott, mert láttam, hogy az új lengőkarnál erősebbnek tűnik a gyári. Anyám egy Renault Kangoot vezet, amibe havonta 3000ért tankol és még marad benne. Itt már más volt a véleményem, mert gyárilag is szemét van rajta, tehát kidobtam a lengőkarokat.


Német is úgy hirdeti a kocsikat néha, hogy kihangsúlyozza, hogy Contitech szíj van rajta. Nos a Dayco után a legolcsóbb kb.
Gates meg egy dicsért márka, amit a szerelők java abszolút nem preferál, mert úgy tud nyikorogni, mint az állat. Tehát kinek mi tetszik, azt vegye. Ennyi a tanúság.
2018. december 14. 19:37:54: megválaszolva Tonx +  által, → #136674 

#136667 glPopMatrix +  2018. december 14. 10:57:14 re: #136666 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Stabrúd, TRW kedvezménnyel (ami mindenkinek van, unix, bárdi stb.) kb. 5000 ft, gyári 11.000 körül.
Első felső lengőkar 52.000 a gyári, TRW-t 15.000 körül lehet megvenni.
Ez nem 5-10 ezer, főleg, ha párban cseréled, vagy több mindent kell cserélni.
Kíváncsi lennék, hogy mondjuk évi 10-12.000 -es futásnál mennyit bír egy jobb u.gy. meg a gyári.
Az egyik 5 év, a másik 8? Vagy honnan jönnek ezek a megállapítások ugy. -ről pl. futómű alkatrésznél? Ugyanolyan használati körülmények közt többen tesztelték u.gy-vel meg gyárival? Vannak olyan alkatrészek, amikből nem ajánlott az u.gy. pl. kuplung, első fék, de mondjuk egy lengőkarnál megéri biztosan 3-szor annyit fizetni a gyáriért?
(gyárit vettem én is mindenből...) Ahol kevés a különbség árban, ott is nyilván a gyári a jobb választás, de amikor 3-szor annyiba kerül a gyári akkor megéri a felár?
2018. december 14. 19:27:25: megválaszolva Márton87 +  által, → #136673 

#136666 White +  2018. december 14. 10:29:57 re: #136665 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Mindamellett szívesen segítünk is olcsón gyári alkatrészek beszerzésében.

Pl.
-gyári benzines honda kuplungok 70-75e Ft-ért.
-gyári féktárcsák 20e Ft környékétől. Ami nem fogja 20e km múlva szétrázni a kocsit.

Nyilván van az, hogy az 5-10e Ft is számít, de aki évekre vesz kocsit, ott a gyári alkatrész kifizetődőbb.
2018. december 14. 11:07:01: megválaszolva Tonx +  által, → #136668 
2018. december 14. 10:57:14: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #136667 

#136665 Kázmér +  2018. december 14. 10:24:03 re: #136664 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem kell sértődgetni, lelkedre venni. Senkit nem zavar, ha valaki utángyártott alkatrészt vesz, az az ő dolga.
A probléma azzal van, h általában ilyenkor jönnek azzal a dumával, h mekkora szar már a Honda is (ezt nem konkrétan rád írom) , már megint kuka ez meg az, mennyi mindent kell benne cserélni, és sorolnak végtelen alkatrészt, ami állandóan elromlik. Ráadásul az autók 80 %-a visszatekert órás, és szitkozódnak, h 130 ezernél már a fél autót cserélni kell, pedig a kocsiban 530 ezer van.
Miközben vagyunk itt páran, akik fiatalon vesznek autót, sok-sok évig használják, gyári alkatrészt veszünk bele ha véletlenül kell, így pontosan látjuk, h 2-300000 km-ig szinte költségmentesnek tekinthetőek ezek az autók, főleg az accordok., és főleg más típusokhoz mérve. [SMIL:/smile5.gif]
Szóval bármit lehet belerakni, csak utána nem kell kiakadni, ha fél év múlva cserélni kell benne valamit, miközben a gyári tizenévig elmegy....... [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile1.gif]
Látom, te tisztában vagy vele, a hsz-ek amik íródtak nem is konkrétan rád vonatkoztak.
2018. december 14. 10:29:57: megválaszolva White +  által, → #136666 

#136664 Yakumo +  2018. december 13. 22:24:51    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Na, megvártam míg mindenki kiéli magát meg ugye néha dolgozni is kell.

A helyzet a következő: Nem én szerelem az autómat, (én ahhoz béna f*sz vagyok) hanem egy igen rendes és gondos nagytarcsai szerelő, ezért kapásból sem tudtam válaszolni, nem jegyzem mindig, hogy miből mi van beszerelve, (főleg ezt most) annyit beszéltünk meg most, hogy mehet az utángyártott és ha egy mód van rá, akkor legyen japán.
Na, megkérdeztem CSAK nektek, és valóban nem japán került be most, mert 1. hogy ő is tisztában van jelenlegi helyzetemmel nagy vonalakban, meg ugye tényleg nem is nagyon volt a listában, valaki írta itt a Yamato-t, de állítólag egy fos, na nem is az került be, hanem valami japanparts-os VALÓBAN NEM japán alkatrész. (remélem most többen ünnepeltek, hogy MEKKORA igazatok volt [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] )

Ha gyári alkatrészről van szó, (mint eddig kevés kivétellel mindig) akkor azt én viszem hozzá minden esetben persze, mert én is ismerem a helyi jobb forrásokat innen.

A jelenlegi Accordomat nem véletlenül vettem meg kissé leharcolt állapotban, sőt alapból, ha tehettem volna akkor egy 7gen 2.4-et vettem volna, az még egy kisebb álmom az életben. De jelenleg nem tehetem, mint ahogy nem tehetem meg azt sem, hogy mindenben ragaszkodjak a gyári alkatrészhez. Így is megvettem a kocsit, azon felül már lazán több százezer forintban van a helyrehozása. Kell a nagy autó, de tényleg rövid távra és/vagy ritkábban használom. Erre nekem NAGYON megfelelnek az utángyártott stabrudak, stb. alkatrészek mert már leírtam egyszer normálisan: rendesen működnek a kocsi alatt és fognak is még egy ideig. (most hidegben sem vallanak szégyent, nem merevednek most sem vagy ilyesmi, hanem teszik a dolgukat)
Mint ahogy szintén írtam: BIZTOSAN nem fogják addig bírni mint egy gyári alkatrész, ennek tudatában vagyok, de ez most a kocsi ritkább használatához és jelenlegi helyzetemhez mérten tökéletesen MEGFELELŐ.

Remélem eljut az agyakig. Más is írta: azért egy-egy stabrúd vagy szilent nem egy űrtechnika. Őt bezzeg senki nem akarta szétszedni. (ne is, de azért megjegyezném a tényt)

A lényeg körülbelül: Ha bármelyik "High&mighty" rádob a számlámra 10gurigát, hogy meg tudjak szabadulni a sportbolt által hagyott kedves örökségtől, akkor ígérem, már holnap rendelem mindenből a gyári alkatrészt, de addig amíg ez nem történik meg VAGY én meg nem tudom oldani ezt, addig engedtessék meg, hogy én döntsem el mi kerül az autómba és mennyiért.

És még egyszer, de valóban utoljára leírom: értem a gyári alkatrész mibenlétét, magam is azt tapasztaltam eddig, hogy az a legjobb (kiemelten a Hondánál igaz ez, mert ott TÉNYLEGESEN van különbség, nem minden márkáról mondható el ez azért) de kisarkítva: csóró g*ci, az autóját ritkábban használó félkegyelmű vízzel főz, oké?

Ennyi, köszönöm a MEGÉRTÉST.

B*zmeg. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 14. 10:24:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #136665 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.229 mp, 13 query