P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.