Ez valami régebbi japcartól vásárolt 4-1, a kilépője 65-ös, jól be is szívtam vele,mert egy rakásnyi pénzt elkért a dinamit dob ,hogy összehangolja a skunk2 megapowerrel... DE jövőre be kell nevezzek valami minőségi cuccra, szintén 4-1re,mert berezonál ez a leömlő, amit a lábtérnél hallok, nagyon idegesítő. De szeretnék egy szolidabb kipufogórendszert is, jójó a skunk2, de így már nagyon hangos, átmenő kipufogót szeretnék, valami mugen twinloop copy-t meg egy jobban tompító középdobot magnaflow vagy valami hasonlót!
Az összeallitásodat nézve, feltűnt a japcar 4-1. Ha az a japcar 4-1 ami a jdm itr leömlő copy, annak emlékeim szerint nincs 2.5" a kilépője. Fel lett bővítve? Ha nem, még az is hozhat talán valamicskét.
Végre van egy kis mozgás a topicban!
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! )
Sziasztok!
Végre elkészült a bringa,amihez nagyon sok információt kaptam tőletek, ezért nagyon hálás vagyok nektek!
A módosításokat nem részeltezném, a profilomba megtalálja mindenki.
ÓRIÁS köszönet HIGANY-nak (fórumos tagunknak),akit itt ismertem meg és bármikor ha kérdeztem szívesen segített, ezért is esett rá a választásom,hogy ő rakja össze a kis B16-ot és programozza fel.
Annak ellenére ,hogy magas fordulatra lett kihegyezve a gép alul sem vesztettünk a powerből,aminek nagoyn örülök.
Jönni fog még egy HondaRulez féle COP, nagyobb injektorok, mert a gyáriak már 7500-8000 körül elfogynak, másik üzemanyaghíd és FPR, blokk alsó merevítés erősebb csavarok és persze új progi Higanytól de ez már csak jövőre
Bátran forduljon mindenki Higanyhoz , én csak ajánlani tudom a segítőkészsége és korrektsége miatt!!
A dyno mérés gyári állapotot és a tuning állapotot tükrözi, lehet a 210 LE SOK, de ezen rágódjon az akinek van ideje erre