HONDA fórum
2024. július 10. szerda, 23:14,  Amália, Bekeny Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#50612 sacaekvti 0  2018. december 8. 22:07:47 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen lebeszélt már pár dologról Higany, a rulez féle COP olyan +5 lovat is hozhat,de leginkább azért szeretném,mert nem szeretném sokszor a gyújtótrafót cserélgetni,mellesleg azzal némi fogyasztás csökkenést is elérhetek, ami nem utolsó szempont nálam,mert ez hétköznapi autó is egyben! Bele fogunk kóstolni a 9500-ba ,de ahhoz ahogy előbb is írta Higany kell az alsó merevítés illetve szeretnék erősebb csavarokat is rakni alulra, picit félek a 9000+ rpmtől,még úgy is,hogy ritkábban látja azt a tartományt!

RULEZ COP vs gyári gyújtás H2B swappnál :)

#50608 sh adam 0  2018. december 8. 21:36:02 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Végre van egy kis mozgás a topicban! [SMIL:/smile1.gif]
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] )
2018. december 8. 23:14:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50613 
2018. december 8. 22:07:47: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50612 
2018. december 8. 21:40:49: megválaszolva Higany +  által, → #50609 

#50607 sacaekvti 0  2018. december 8. 21:02:43    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Sziasztok!
Végre elkészült a bringa,amihez nagyon sok információt kaptam tőletek, ezért nagyon hálás vagyok nektek!
A módosításokat nem részeltezném, a profilomba megtalálja mindenki.
ÓRIÁS köszönet HIGANY-nak (fórumos tagunknak),akit itt ismertem meg és bármikor ha kérdeztem szívesen segített, ezért is esett rá a választásom,hogy ő rakja össze a kis B16-ot és programozza fel.
Annak ellenére ,hogy magas fordulatra lett kihegyezve a gép alul sem vesztettünk a powerből,aminek nagoyn örülök.
Jönni fog még egy HondaRulez féle COP, nagyobb injektorok, mert a gyáriak már 7500-8000 körül elfogynak, másik üzemanyaghíd és FPR, blokk alsó merevítés erősebb csavarok és persze új progi Higanytól ;) de ez már csak jövőre :)

Bátran forduljon mindenki Higanyhoz , én csak ajánlani tudom a segítőkészsége és korrektsége miatt!!

A dyno mérés gyári állapotot és a tuning állapotot tükrözi, lehet a 210 LE SOK, de ezen rágódjon az akinek van ideje erre :)

2018. december 9. 20:08:12: megválaszolva fonta +  által, → #50617 
2018. december 8. 21:36:02: megválaszolva sh adam 0  által, → #50608 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.39, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query