Szerintem teljesen jó az a fogyi ahhoz a nagy testhez és nagyobb motorhoz.
Mi a múlt héten voltunk a micuval egy kis nyaraláson, Auszrtria, Olaszország, közel 1.800 km összesen (abből vagy 1.500 km autópálya). Három személy, csomagtartó full tele, klíma végig ment. Waze szerint mindig a max. megengedett sebesség felett pár km/h-val. A megengedett sebességet lehetőleg mindig padlógázzal jól leforgatva elérni volt a cél, alagutakban lehetőleg ne legyen 6.000 1/perc alatt a fordulat. Hoztam a szokásos totál értelmetlen pénz pazarló vezetést. Megállókban csak úgy sercegett-pattogott az autó, dőlt alóla a forróság. Átlagfogyim "számolva" 7.3 liter/100km . Az ilyen motorleállítós start-stop dolog nálam nem játszik, azt induláskor mindig kikapcsolom.
Hazaindulás előtt:
Annyira szarrá volt forgatva szerencsétlen autó, hogy meglestem itthon az olajszintet valami történt-e. Szemmel nem látható olajfogyás.
Ősrégi divatjamúlt technika, kb. húsz évvel ezelőtti beltér, de azt kel mondjam ez egy kiba..ott jó autó.
Szerintem nincs annyi.
Egyébként is 8.2 az átlag, főként autópályán, tempomattal, nyáron klímázva. Persze nem feltartva a forgalmat, mert akkor lehetne lejjebb is hozni...
Most mivel tele volt pakolva és rendesen ült, 120km/h volt a pályán inkább, ami ugye valós 114 körül lehet.
Fogyi hétfő.
8 gen 2.0 MT, tetőbox + csomagtartó fullon, 5 személlyel, klímával.
Horvátország, Isztria ~1200 km, 8.45 l / 100 km.
Előzés felejtős odafele, visszafele már kicsit könnyebben. Sok visszaváltás emelkedőkön.