HONDA fórum
2024. június 27. csütörtök, 09:46,  László, Olga Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#6458 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 18:43:23 re: #6457 (pakfong 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megtörtént a képek elküldése, az eladó sajnos azt válaszolta, hogy küldjem vissza a terméket és akkor visszaadja a pénzt.
Így azonban aránytalanul drága lenne az üzlet. :(
2018. május 8. 20:04:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6459 

#6457 pakfong 0  2018. május 8. 07:55:20 re: #6456 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fényképezd le. Csinálj pár képet a lencséről, a borítékról, meg hogy hogyan volt becsomagolva. Aztán küldj egy üzenetet az eladónak a képekkel (egyelőre nem kell ügyet nyitni rá). Ha normális eladó, akkor felajánlja, hogy újat küld vagy visszaküldi az árát (nem tudom ez a lehetőség még él-e... paypal-nál meg a szállítási költséget lehet visszaigényelni reklamációnál; persze ha azzal fizettél). Én személy szerint a teljes összeget kérném vissza, mivel használhatatlan amit küldött. Ha szállítás során törött el, azt majd ő lerendezi magának a futár céggel.
Ha meg szőrözik, akkor ügyet kell rá nyitni, aztán az ebay meg a paypal boxolja le karöltve az eladóval.
Nagyobb értékű küldeménynél ezért érdemes videozni a kibontást (mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam videot csinálni :) ).
2018. május 8. 18:43:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6458 

#6456 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 06:34:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Segítséget kérek, USA -ból rendelt, rendesen megvámolt szemüveg lencséje törött volt a kibontáskor.
Mitévő legyek, tanácsot kérek, sajnos kezdő vagyok e téren.

üdv
2018. május 8. 07:55:20: megválaszolva pakfong 0  által, → #6457 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.47, 0.48
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.193 mp, 8 query