Megtörtént a képek elküldése, az eladó sajnos azt válaszolta, hogy küldjem vissza a terméket és akkor visszaadja a pénzt.
Így azonban aránytalanul drága lenne az üzlet.
2018. május 8. 20:04:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6459
Fényképezd le. Csinálj pár képet a lencséről, a borítékról, meg hogy hogyan volt becsomagolva. Aztán küldj egy üzenetet az eladónak a képekkel (egyelőre nem kell ügyet nyitni rá). Ha normális eladó, akkor felajánlja, hogy újat küld vagy visszaküldi az árát (nem tudom ez a lehetőség még él-e... paypal-nál meg a szállítási költséget lehet visszaigényelni reklamációnál; persze ha azzal fizettél). Én személy szerint a teljes összeget kérném vissza, mivel használhatatlan amit küldött. Ha szállítás során törött el, azt majd ő lerendezi magának a futár céggel.
Ha meg szőrözik, akkor ügyet kell rá nyitni, aztán az ebay meg a paypal boxolja le karöltve az eladóval.
Nagyobb értékű küldeménynél ezért érdemes videozni a kibontást (mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam videot csinálni ).
2018. május 8. 18:43:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6458
Segítséget kérek, USA -ból rendelt, rendesen megvámolt szemüveg lencséje törött volt a kibontáskor.
Mitévő legyek, tanácsot kérek, sajnos kezdő vagyok e téren.