Nálam a 4 RDX tisztítás után bemérve, 479-482 ml/4bar értéket hozott. EP3-ban én sem gondolnám, hogy van teljesítmény hatása. Ugyan azon a MAHA padon mérve (kb. 50e km eltéréssel) BPi Velocity Stack, 74 mm-es pillangó, RDX injektorok és 98-ról 100-as benzinre váltás együttes hatása +10 le volt. Hacsak nem romlott durván a motor állapota, akkor nem sok pozitív hatása lehetett az RDX-nek.
Anno én is bepróbálkoztam ezzel, h22a motorban a gyári injektorok (előtte azok is bevizsgálva, kitakaritva lettek) helyére betettem az rdx-eket. 2 dolgot tapasztaltam, h az rdx injektor közel sem hozza a ráírt szállítási mennyiséget és hogy semmilyen érezhető teljesítmény javulást nem hozott. Ugyan ezeket most Zolinál is megtapasztaltuk, szóval eddig kettőből kétszer, ami alapján ki merem jelenteni, h teljesítményre vonatkozóan elenyesző hatása lehet csak, de legalább sokkal kisebb is, mint amit irnak rá. Hivatalosan 410cc/3bar, nekem 3.5baron volt kb 390cc, Zolinál ha átszámolom, akkor 360-370et tud kb., ha a gyári 240-et.
Kitöltési tényező k = t_on / (t_on + t_off) , ennek a maximuma t_off = 0 -nál van, ekkor k = t_on / t_on = 1 = 100%
(Attól tekintsük el, hogy az Injektorra testet kapcsol az ECU, nem tápot, tehát negáltan kellene nézni az ábrát)
Vagy ez a javasolt maximális kitöltési tényezőhöz képesti % érték?
Mondjuk a javasolt maximum az az abszolút 80% akkor a "mondott" 104% valójában 80*1,02 = 83,2% (abszolút)?
Nekem 102-104%-on mentek 8600rpm-től, azaz csak a végén.
Úgy voltam vele hogy egy 18éves injetcort lecserélek egy olyanra ami jobban porlaszt, rosszabb nem lesz talán.
Ez (is) kb. örök vita téma, hogy hány %-nál kell nagyobbra cserélni az injektort.
Nálam 90% alatt működnek, sőt pontosabban ilyen 84-86%.
Van aki szerint ez még jó, de van aki azt mondja, hogy már határon megy... érdemes lenne nagyobbra cserélni.
410-esekre.