Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...
De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:
Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)
szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.
Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)
Szerintetek egy 76mm-es CAI csövezés egy 76mm Blox szűrő + VelocityStack-el nem nagy egy ITR HF-es B16-ra?
Cameron user gépe kész lett Thunder progizta ... de nem megy valami jól és nem tudjuk hol lehet a hiba, Vtecben nem húz akkorát mint amit várna az ember. Leömlő 4-2-1 60mm kilépő ... catback belső átmerő 57mm...