Nem csak a tengely más a himba sor is. A D15Z6 nem nyit nagyobbat, csak amikor kialszik a zöld lámpa, akkor nyit rendesen mind a 16 szelep, alatta csak 12 szelep van teljes nyitásba. A D16Z6 5200-nál ad egy nagyobb nyitást a szívó oldali szelepeknek. Komplett D16Z6 hf csere nem jobb, mert a D15Z6 hf magasabb kompressziót tud. Kipufogó egyébként szerintem az 50-es rendszer elegendő. meg p28-hoz biztosan kell obd1-obd2 átalakító.
Jókat hallottam erről a módosításról (alacsony fordulaton kevesebbet fogyaszt, 3000-től szedi a lábát).Szeretném beleásni magam a témába, úgyhogy ....
1; mi a különbség az 1.5, 1.6 tengely között (pl.:nagyobbat nyit?, más a bütyökprofil?)
2; simán csereszabatos fizikailag a két tengely?
3; milyen kipufogó illene hozzá 50,60,mi lesz a katival, meg a lambdával?
4; econo lámpa megmarad?
5; szívó oldalt kell mostanian, a kívánt hatás elérésére (gondolom kell, de mire, van olyan légszűrő, ami gyárihoz hasonló mikront enged át?)
6;ecm P28? kell hozzá kábelköteg?
7;mennyi LE-t hozz kb, vagy csak érzésre lesz más?
8;hogyha ha az egész hengerfej csere d16z6-ra, az mennyivel dobna többet?
9; kihagytam valamit?
válaszokat előre is köszönöm,
üdv. zs.