Rosszul. Az eleje hajt és mivel a hátulja nem, ezért könnyebben irányban tartja, mint minden első kerék hajtású autót. Közben még nagyon nagy a tengely táv, ez még inkább érvényesül. Én is alig vártam a havat a KB1-gyel, aztán az elinduláson és a körzőzésen kívül jobb a KA9. Ja, ezt el is felejtettem, hogy mennyire jó vele hóban játszani, ebben még a GS sem jobb nála. De egyik sem erre való. 5 m és 2 t nem erre való.
Amit te is írsz, az az elindulás hóban, csak élethelyzet szerűen fogalmaztad meg. Ha halad a kocsi, akkor se a KB1, se a GS nem olyan stabil hóban, mint a KA9. Ja, haladás. A haladás nem 20-30, hanem normálisan. 90-100 minimum, pályán 130-140. Héten csütörtökön voltam Bp-n M6-on. Ugyanolyan ideges volt a kocsi, amilyen ilyenkor a KB1. KA9-cel hóban jöttem haza Svájcból. Ég és föld, mert az eleje hajt, a hátulja meg folyamatosan stabilizálja. GS egyértelmű, KB1 meg, ha az eleje elforog, akkor a hátulja is, kapásból elmegy a stabilitás. Tudom milyen érzés, volt időm. KA9-be 190e, KB1-be 140e, GS-be meg 130e km-t raktam eddig. 1-2 km erejéig mentem velük havon...
A lánc cserével kapcsolatban nem azt akartam közölni h szar a Lex csak fura egy prémiumtól. A családban lévő accordból indultam ki. A 4 kerék hajtás elönye szerintem ég és föld egy hátsóval szemben normál vagy vizes úton is hóban meg pláne. Igaz ritkán veszed hasznát mert 1. Nem földúton jàr az ember. 2. És nem is autózza ki a határokat. Azért néha jó hogy ahol télen más szórakozik mert meglátott egy kis gödröt vagy jégbordát aztán tologatni kel ott a 4 kerék észre sem veszi Szívesen mennék egyet kanyargós úton azért hogy megnézzük.
Többször mentem már 250 -el de ahogy tudom megnézem mennyi alatt futja meg a 0-250-et.
A villannyal és a váltó elönnyel nyilván jobban megy a Lex. Biztosan nagyon szuper autó. Kíváncsian várom milyen az rx450 szerinted, mert nem voltak meggyőzőek a népitéleten a tulajdonosok igaz kevesen írtak.
Láncot ha 240.000-ként cseréljük, akkor ha csak a fogyasztást nézzük, csak nálam már a dupláját behozta. Ha 0 km-től nézem, akkor az pont kettő vezérmű szíj csere Legend esetében, akkor meg már inkább csak 5-600.000 a különbség, azaz olyan 20-30.000 km után behozta a különbséget. Kötelező szervizek olcsóbbak (márkaszervizben végeztetve)...szóval, így hogy mindkettő van, inkább a Legend tartása a drágább. Jobb, ha nyúlik a lánc, mint ha minden előjel nélkül szakad (BMW és Audi esetében eléggé gyakori és talán ezek is prémium márkák, nem Opel). A 4 kerék hajtás előnye max indulásnál van. Menet közben, havas úton alig van különbség, bár a KA9 verhetetlen volt havas úton a 3 közül.
És.
Azért eléggé nagy különbség van minőségben a Legend és a GS között (sajnos). Ok, a Legend látványosabb és jól összerakott autó, de azért a Lex egy kicsit komolyabb (mindamellett, hogy új korukban közel hasonló összeget kértek el értük). A teljesítménye meg nincs egy fasorban (sajnos) a KB1-gyel. Amikor a GS 25 s alatt gyorsul 250-re, addig a Legendnek nem kevés idő kell hozzá. Kanyarokban is sokkal stabilabb, már normál módban is, sport módban (a lengéscsillapítókat feszesebbre veszi, kanyarban szinte nem is dől...).
Amikor viszem lánc cserére a kocsit, elvihetem teszt vezetésre az LC500h-t. Kiváncsi vagyok az mennyivel tud többet (már a 0-100 GS 5,9, LC 4,7...), közben ott a komolyabb futómű, és a sokkal komolyabb hajtáslánc...ha a fene fenét eszik, akkor is lesz egyszer egy olyanom. Ja, és a csere ideje alatt kapok egy RX450h-t. Honda-nál soha sem nyalták ki ennyire a seggem.
Biztosan nagyon jó autó de több mint egy miska a lánc csere. A másik probléma h egy Toyota felső kategóriáról irkálunk ne nyúljon már benne a lánc. Ez nem opel. Ok h a legendhez képest kevesebbet fogyaszt de egy vezérlés csere kúlönbsége kb minimum 50.000 km nél fut nullára vegyes basználatnál. A 4 kerék hajtás előnyét nem is néztük.
értem a figyelo szenzort, de mitol nyult meg a lánc ilyen hamar?????????
amugy 4 vezértengelyt hajt meg, amik el vannak látva vez.tengely állito szerkentyükkel, de hát a Toyotát ismerve csak tud láncot méretezni..........
Amugy most néztem egy 450h-t, nagyon baráti a fogyasztasa hosszu uton is...amikor megyek évi 30e kmt, lenne kulönbség
Gyakorlatilag is láncos. Van egy szögeltérést Figyelő szenzor a motorban. Ha nyúlik a lánc akkor jelez. Legend szíjas, 120 ezrenként csere. Gyorsan ránéztem az árakra. Az olyan fullos (tényleg a rendelhető legnagyobb felszereltségű) és azonos széria, mind 4-től kezdődik.
köszi a valaszokat...
de miért kellene vezérlést cserélni mikor elvileg lancos......,???örök élet+1 nap??
2,4 exémbe 300 van és semmi hangja, igaz, 3 soros llánc...De a legendé se lehet rosszabb, sot a lexé sem......legalábbis ilyen "kevés" km-nél, foleg hogy a hibridnél kevesebbet is megy a benzinmotor.....
Venni meg olyant érdemes ahol volt már akksicsere, szamlaval igazoltan..
Az áruk meg közelebb van a 3-hoz, mint 3,5 hez, a sima GS 300 drágább nála
Akksi csere ingyen volt. A vezérlés csere árát meg legalább duplán megspóroltam csak az üzemanyagon. Az alap szervizek is olcsóbbak a Legend-hez képest. No meg ott van, hogy én 4,75-ért vettem, volt már az átlag áruk 3-3,5 körül, most meg valamiért vissza mentek 4-4,5 közé. Talán oka lehet, hogy a jelenlegi szériával kivezetik a GS-t a piacról. ES lesz helyette.
Az is igaz, hogy a KB1-et még 2012-ben 3,5-ért sikerült megvennem...Most is épp bent ülök a Lexus Buda-nál. Épp kötelező szervizen vagyok. Kezdtünk beszélni a vezérlés csere mikéntjéről. Mivel minimum kettő napos meló, ezért tudnak adni egy csere autó addig...szóval folyamatosan korrektek.
Persze az összeg attól még fog húzós (mondjuk sosem húztak nekem még fogat, de valami ilyesmi lehet)...
130 tempomat 10.5 és 11 között. Nekem legutóbb 150 pálya néha pici 180 es egy óra dugó városban németország 12 liter jött ki. Csak városban nyomkodva a gázpedált 17 liter. Na de ez nem városi bevásárló kocsi. 4 kerék 2 tonna és 230 nál sem akar leesni az útról és kanyarodni is nagyon tud. Nagy kényelmes és stabil. 2.5 v 3 milka az ára és igazi nagy kategória. Értékén màr nem sokat buksz. Veszel 1 fiatalabbat 10 milkáért ilyen kategóriába és amivel a modernebb motor váltó miatt kevesebbet eszik a kúlönbözetet nézve egész évben igyen mégy. Mivel egy 10 milkás autó árából évente buksz minimum 1.5 millát. Számold ki. Az 15 lkteres fogyayztással 25.000 km és ez nem a kúlönbözet. Az öregebb hibriddel az a baj h ah akksi szinte tuti h kuka ha nem variy egy vagyon. Nem biztos h visszahozza az árát. Valamint kérdezd meg juice900 at mennyi a lexbe egy vezérlés csere. A legendbe gyáriból munkával együtt 200 ezer. Nehéz döntés. Várom az uj crv mit fog tudnj elméletileg villannyal 288 paci 490 nm nyomatékkal. Ha jó lesz a gép elfogadható árban akkor lecserélem. Ha draga lesz akkor várok vagy 2 évet és majd utánna.
A Legend-et nem kell szét hajtanom a 18+-hoz. Persze normálisan 15 körül járok el vele. Pályán 130-140-ig 10 alatt marad, városban 15-16. A Lex-et megküldve olyan nagyon max 15, de inkább kevesebb, normálisan 9, visszafogottan meg akár 7 is lehet. Pályán 160-ig 10 alatt marad, városban 9-10.
Én az értékvesztést fiatal autóra értettem. Nem tudom az a fogyasztbeli kúlönbség 10 liter ezt a lexnél minimum a legendnél a maximumot irtad? Mert szerinte ugyan olyan dinamika melett szerintem 5 litertől nem több városban pályán meg szinte 0. Jól gondolom?
A 126-os és a 140-es Mercik ára már felfelé megy...szóval inkább érték növelés van. A fogyasztás figyelgetéssel max a perverzióimat élem ki, hogy nézd már, a Lexus-szal tudtam hozni 8 alatti tank átlagot, vagy hogy a Legend-del kényelmesen 18 feletti tank átlagot...Mindig azt mondom, ha van autóm, akkor az üzemanyagra is jutnia kell. Ha meg sokat megyek, akkor sokat dolgozok, ha sokat dolgozok, akkor annyit is keresek, így a fogyasztás nem a legfontosabb.
Az akksi pakk csere garanciális ügy volt, egyébként 1 millió körül van.
Bocsi. Sokkszor telóról írok és ott annyira nem fas..a. 130 Lovas és meglepően jó megy.
Egyenlőre nem cserélek autót mert amennyit megyek vele (legend) évi 10.000 km ez is bőven jó a többi km t céges autókkal nyomom no meg néha az asszonyéval. A preztis miatt néha gondolkodm a dolgon de nincs annyira feleslegsenek tartok venni 15 misiért egy bmw vagy mercit audit mg akkor is ha már teljesítményben és fogyasztásban is veri a legendet. Egyszerüen egyenlőre sajnálom rá a pénzt. Nem beszélve arról hogy az érték vesztése nagyon komoly egy ilyen autónak kb abból amit egy év alatt bukik az autó 3 misi minimum az rengeteg. Az üzemanyag fogyasztás különbsége a 2 ugyan azon kategória között egy modern ( új autó vagy nagyon fiatal) és a régi ( legend) annyira kevés kb 3-4 liter de max 5 liter hogy a fiatal autó érték vesztésének negyedéből tankolom a legendet 2 évig. nyilván egy idő után az ember másra vágyik de jelenleg imádom a legendet mind1 milyen váltó van benne bár szerintem jobb mint a volvo vagy vw -é viszont kár h nem fokozatmentes. A másik, hogy nem tudom mit tudnék elképzelni helyette. a gs450 eden mennyi volt az új akkupakk?
1130 lovas? az szép
Én meg szívem szerint valami öregebbe ülnék vissza, mondjuk egy 126-os Merci, vagy egy tepsi 7-es BMW...lassan már egy 140-es Merci is inkább menő, mint gáz. Csak ezeknek a biztonságossága minimum megkérdőjelezhető egy modern autóval szemben.
A számok nem hazudnak egyébként. Én is ezerrel gondolkodok épp autó vásárláson (autóvárlós topikon néha ki is fejtem ezeket), de a jelenlegi felállást tartva értékvesztés már minimális, max költeni kell rájuk, de azok sem nagyobbak, mint egy 4-5 évvel fiatalabb, hasonlóan pozíciónált autónál...
Egyébként baranyai, azon belül is Pécstől délre lakom, szóval elvileg még messzebb.
Igen 2 tizedért nem nyúlnék hozzá 1 sec ért már lehet. Van egy scross 1.4 turbo is nalunk az asszonyé. Nagyon brutàlisan megy a kis motorhoz képest. A multkor a a4 diesel audisnak mutattam meg hogy mi a helyzet mert paraszt volt. Van egy 1130 lovas scudom is az is brutál. Nekem a legend hobby autó imádom nagyon nem gyorsulni vettem hanem mert egy igazi verbeli autó ami annyit tud most 2-3 milkáert mint 1 20 millás merci vacy bmw. Kicsit többet eszik mert nem modern a hajtáslánc de nem bukok vele évente 3 millát a vételárából. A kanyarodása stabilitása brutális és jelenleg nem tudom mire cserélnèm le. Úgy h alig használom mert főleg céges autóval járok. Kár h kaposvár környèkèn laksz szivesen beszélgetnèk veled szemrlyesen is. Ná
Ez nem egy 2jz...közben kérdem én, érezném azt a 2 tized különbséget, egyáltalán volt már optimális feltétel arra, hogy a gyári gyorsulást tudja a kocsid?
Annak idején volt egy SX4 1.9 ddis. Került bele egy kis okosítás, a részecske szűrő meg ki. Megvettem utána a KA9-et. Első körök után, jézusom, miért vettem meg, az SX4 mennyivel jobban megy. Stopper elő: SX4 10,5 KA9 8,5 a 0-100. Szóval az SX4 nagyon jól adta el magát, mert érzetre sokkal jobbnak tűnt. Persze utána jött a KB1, ahol már érezhető volt a nagyobb teljesítmény, aztán a GS450h-nál meg a még több teljesítmény mellé jött egy nagyon jól kitalált hajtáslánc és nem csak jól adja el magát, hanem adatok alapján még durvább is az érzetnél...
Szóval nem biztos, hogy a kocsival van a baj, lehet valami durva autó kellene neked. Azt ne felejtsed el, hogy növelheted a teljesítményt, meg minden, de akkor is egy 2 tonnás, összkerekes, hagyományos automata váltós autó marad (a rossz fokozat kiosztásokkal együtt).
A leírtakkal ellentétben imádom a KB1-et. Mostanában megint azzal járok...
Tudom h nem gyenge a motor csak arra gondoltam ha hozzátesz az ember vagy 50 lovat akkor vagy 50 Nm nyomatékkal is párosulhat ami alacsonyabb fordulatnál jobban tolna. A 3.7 kb2 20 Nm tud többet es 2 tized sec el jobban megy. Láttam a youtube egy videot ahol kb1 re turbot tettek. Na az lenne még szép mutatvány. Itthon szerintem nincs aki megcsinálná.
Valaki próbálta már a legendjét tuningolni? Chip vagy más vezérő egység piszkálásával? Egyszer már gkndolkodtam rajta csak lebeszélt róla egy honda szerő azzal hogy ne csináljam mert kiüti a vezérlő egységet és sokba fog kerülni.