Nekem anno Tein Super Street volt a VTi-ben. (ma Street Advance néven fut)
Háááát. Már az sem volt kicsit se komfortos. Fasza úton még annyira nem volt gond, de szar úton...
Annak 8/4 volt a rugó állandója.
A Tein Flex Z-nek pedig 12/7
Mondjuk az edfc sokat javít a helyzeten, főleg a legfullosabb verzió mint ami neked is van.
De beszéltem Cs. Dáviddal is és azt mondta, hogy napi használatra már a Street Advance is határeset...
(Többek között ezért is döntöttem a Bilstein mellett.)
Az az érdekes ebben a Tein FlexZ-ben, hogy kemény, de még sem üt.
Olyan gyomrosokat nem ad, mint akár az elsőre puhábbnak tűnő sárga Koni szett (Koni rugóval) a VTi-ben.
Valahogy jobban simít és töredezett úton is tartja a tapadást, ez a része nekem nagyon bejött.
Csak a jó magyar utak miatt, ha változtatni kellene/lehetne, akkor lágyabb rugók irányába mozdulnék, mert még úgy is elég tartást adna bőven és hepehupás uton lehetne lassabban is menni, mert most "kénytelen" az ember tolni, hogy eldolgozza rendesen az úthibákat
én is kiváncsi vagyok rá már nagyon, de szerintem brutál kemény lesz a gyári lengéscsillapító+eibach pro kithez viszonyítva.
de még fiatal vagyok, bírom az ütéseket!
EDFC tervben van igen, de az majd csak később lesz megvalósítva.
a dobozban csak 4db futómű van, 2 nem látszik, arra írtam hogy ott vannak azok, csak lapulnak
szerintem jövőhéten kerülnek be. majd írok tapasztalatokról!