Elhiszem,de én tényleg azért kérdezgetek,meg olvasok fórumokat,hogy ne öljek több száz ezret fölöslegesen lóerőkbe (persze ez ellentmondás az előző kommentjeimmel szemben)
GSR és VTI tengelyt valami féle variációban érdemes berakni ? Hallottam ilyesmiről,hogy egyiknek a szívó másiknak a kipufogó oldalit használva jobb lehet ,vélemények?
Elég sok B16 motoros Civic-et mértem padon, 180 lóerő feletti GSR tengelyes is előfordult, de volt olyan is amiben 500eFt alkatrész bepakolása után csak170 lóerő lett. Fontos az összhang, nem mindig mindenből a nagyobb a jobb.
Tényleg nem értek amúgy a portoláshoz,egy kezemen megtudnám számolni hány portolt fejet láttam,de amit elmondott Gaál bá' az tényleg nem volt butaság... Az lenne a kérdésem,hogy érdemes lenne egy GSR tengelyt berakni portolás mellé,hol lenne erősebb/ gyengébb? (tervben van idővel egy ctr-hez hasonló tengely,egyelőre olcsóbb megoldáson gondolkozom)
Ha esetleg úgy döntök,hgoy nem én akarom portolni a hengerfejemet akkor kihez érdemes menni/ki vállalja reális áron?
Köszi a válaszokat
( pelyvi csak nehogy elektronikusan adjunk race chippel többletlevegőt az üzemanyaghoz x) \^^/ )