Persze, ez ember függő ki mit ÉREZ jobbnak. Aztán egy pados mérésnél kiderülne, vagy nem mert kb a szórás kategóriába tartozna.
A "neves" hengerfej is már ott elvérzett, se a szívósor, sem pedig a leömlő nem volt hozzá illesztve, stiftelve.
Lehet NASA portod, ha a szívósor -> hengerfej átmeneted fos vagy a hengerfej -> leömlő kilépésnél.
Én mindenesetre az ő intrukciói alapján fogom az enyémet megcsinálni
Azt mondta CNC portra,hogy rosszabb ,mint egy rendes portolás jól kialakított járatokkal,szelepekkel,sszelepfészkekkel és szelepvezeőkkel.
Ennek az árnak a töredékéért megcsináltatom és nyugodt szívvel odarakom Gaál fej mellé!
Láttam már más nagy nevű hazai tuning cég hengerfejét és borzasztó volt.
Kézzel készült fej biztos nem ér ennyit, de számomra még egy CNC-vel készült sem! Kíváncsi lennék egy kézi vs. gépi port között is mennyi a különbség. Meg merem kockáztatni nem ér annyit mint amennyibe kerül!
Ez ugyan az mint egy ebay 4-1 (~40e )vs. Toda leömlő (~250e). Csúcsban mennyi lehet a difi? 5-10lo? Ha valakinek ez megér +200-at hát hajrá!
Hátha érdekel valakit a dolog, ezért leírom. Régebben beszéltem,hogy a szakdogámat a motorfelújításból írom és ennek kapcsán ellátogattam a GAÁL motorsport műhelyében ahol felvilágosítást kaptam a hengerfej portolásról,amiket elmondott Gaál Pál az eszméletlen volt... Egy életszakaszában csak hengerfejek fejlesztáésével foglalkozott állítólag 13 évig. Amennyiért átalakítanak egy b16os hengerfejet az 180.000 Ft, kicsit leszakadtam az állam,de elém raktak egy gyári és egy portolt polírozott hengerfejet (ugyan olyan márkájút) és minden tiszteletem,eszméletlen volt a különbség Csak információként írom ezt,hgoy aki normális munkát akar és tévhitekben van költségek terén az tudja,hogy mire számítson