HONDA fórum
2024. június 1. szombat, 13:00,  Tünde, Tibold Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#50278 dani1121 +  2018. január 19. 08:40:18 re: #50276 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
D13-mal lennének terveim a talán nem is olyan távoli jövőben.
Mindenképp maradnék az 1343ccm-nél, nem szeretném átfűzni a blokkot.
Én úgy tudtam hogy nagy szívás árán megy fel a dohc d16 fej a sohc D-s motorokra.
Olaj és víz járatai stimmelnek?
Na meg a másik kérdés, hogy a dohc d16-ra mit lehet felrakni ami pl obd1? kábelköteggel gondolom bűvészkedni kell,
illetve gyújtás, szenzorok, ecu?
Van erről információd?
sohc vtec fej egyszerűbb meccs gondolom.
Elsőre egy 115-120 ló szívóban ha kijönne belőle, akár sohc vtec akár dohc nonvtec, az jó lenne. Nem tudom a lengyelek mit tudnak, de egész szép teljesítményt hoznak ki a kis D-s motorokból. Aztán ha kiaknázásra kerül ez a teljesítmény, akkor jöhetne a kisnyomású turbó, de az már egy másik topic témája. :)
2018. január 19. 09:21:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50280 

#50276 degumentes 0  2018. január 19. 02:30:02 re: #50273 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs kicserélve a tank, be van rakva egy külső elektromos benzinpumpa. Majd ha idén tovább lesz építve akkor ki lesz cserélve. Egyébkén D13, D14, D15 ugyanaz a blokk, simán rá lehet pakolni a D16 cuccait, még a DOHC is felmegy rá kis gépműhelyes munkával:) viszatérve a fordulatra, 7000-7500-ig szépen húz ott érdemes elválltani. Idén a karbik hejére egy jrsc ugrik fel ha minden meglesz hozzá.
2018. január 19. 08:40:19: megválaszolva dani1121 +  által, → #50278 
2018. január 19. 08:10:43: megválaszolva Higany +  által, → #50277 


2018. január 19. 02:31: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50273 dani1121 +  2018. január 18. 22:16:16 re: #50270 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ismerem ezeket a lehetőségeket hogy d13 blokkot össze lehet fűzni 1,5 cuccokkal :)
Kifejezetten a d13-ra kerestem rá, kis lökethossz jól forgatható :) D13-nál a befecsit is meg kell csinálni, tankcsere+ac.
Feltételezem akkor neked is ez a művelet következik.
Viszont akkor valóban szépen elforognak ezek a motorok z6 tengellyel. :)
2018. január 19. 02:30:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #50276 

#50270 degumentes 0  2018. január 18. 16:08:56 re: #50269 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmi, ha simán arrébb van rakva egy vagy két foggal, a gyújtáselosztó meg utána állítva ugyanazt az eredményt kapod, de fel van rakva egy fokoló kerék, akkor rendesen be lehet állítani. Nekem is simán leforogja a 8000-et. Az enyém D14A1 blokk, Z7 hengerfej, D15B2 főtengely, P29 dugó, ALC csapágy, meg dualcarb, de már csak az év közepéig a tervek szerint. És a D13-ba is be lehet rakni a D15 főtengelyt utána mát az is 1.5.
2018. január 18. 22:16:16: megválaszolva dani1121 +  által, → #50273 

#50269 dani1121 +  2018. január 18. 14:35:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Unalmas 5percben nézelődtem, olvasgattam és ráleltem egy lengyel civicre valamikor d13b2 volt, ezt vtec-esítették.
Videón is néztem, hát elég meglepően jól lép.
Lényegében a leömlő a kipufogórendszer és a légszűrőn kívül minden gyári Honda alkatrész amiből összerakták.
Ami fura volt ahogy leforgott a motor 8100-ig, én azt hittem a gyári z6 vezérműtengely elfogy ekkora fordulaton már és hiába van eltolva a tiltás magasabb fordulatra, ekkora fordulaton már csak erőtlenül pörögne.
Aztán a leírásban olvastam, hogy y7 vezérműkereket raktak a z6 tengely végére.
Ezzel úgymond "elfokolták" a gyári vezérműtengelyt, vagy pont így került a helyére a vezérlés a d13-on? Vagy mi az oka hogy y7 vezérműkereket használtak?
2018. január 18. 17:12:37: megválaszolva grego +  által, → #50271 
2018. január 18. 16:08:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #50270 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.29, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.037 mp, 11 query