Nem tudom mivel mértétek a fordulatszámot, de a műszerfal mérőóra nagyon nem pontos már 6-7 ezer felett. Pl. EP3-nál amikor a valós rpm 8000 volt ekkor mutatott az óra 8300 felett valamivel. Amikor 8500-re raktam a tiltást már éppen befigyelt a 9000 rpm. Szóval érdemes belekalkulálni azt is hogy az óra csal magas tartományokban.
Unalmas 5percben nézelődtem, olvasgattam és ráleltem egy lengyel civicre valamikor d13b2 volt, ezt vtec-esítették.
Videón is néztem, hát elég meglepően jól lép.
Lényegében a leömlő a kipufogórendszer és a légszűrőn kívül minden gyári Honda alkatrész amiből összerakták.
Ami fura volt ahogy leforgott a motor 8100-ig, én azt hittem a gyári z6 vezérműtengely elfogy ekkora fordulaton már és hiába van eltolva a tiltás magasabb fordulatra, ekkora fordulaton már csak erőtlenül pörögne.
Aztán a leírásban olvastam, hogy y7 vezérműkereket raktak a z6 tengely végére.
Ezzel úgymond "elfokolták" a gyári vezérműtengelyt, vagy pont így került a helyére a vezérlés a d13-on? Vagy mi az oka hogy y7 vezérműkereket használtak?