HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 08:48,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#50270 degumentes 0  2018. január 18. 16:08:56 re: #50269 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmi, ha simán arrébb van rakva egy vagy két foggal, a gyújtáselosztó meg utána állítva ugyanazt az eredményt kapod, de fel van rakva egy fokoló kerék, akkor rendesen be lehet állítani. Nekem is simán leforogja a 8000-et. Az enyém D14A1 blokk, Z7 hengerfej, D15B2 főtengely, P29 dugó, ALC csapágy, meg dualcarb, de már csak az év közepéig a tervek szerint. És a D13-ba is be lehet rakni a D15 főtengelyt utána mát az is 1.5.
2018. január 18. 22:16:16: megválaszolva dani1121 +  által, → #50273 

#50269 dani1121 +  2018. január 18. 14:35:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Unalmas 5percben nézelődtem, olvasgattam és ráleltem egy lengyel civicre valamikor d13b2 volt, ezt vtec-esítették.
Videón is néztem, hát elég meglepően jól lép.
Lényegében a leömlő a kipufogórendszer és a légszűrőn kívül minden gyári Honda alkatrész amiből összerakták.
Ami fura volt ahogy leforgott a motor 8100-ig, én azt hittem a gyári z6 vezérműtengely elfogy ekkora fordulaton már és hiába van eltolva a tiltás magasabb fordulatra, ekkora fordulaton már csak erőtlenül pörögne.
Aztán a leírásban olvastam, hogy y7 vezérműkereket raktak a z6 tengely végére.
Ezzel úgymond "elfokolták" a gyári vezérműtengelyt, vagy pont így került a helyére a vezérlés a d13-on? Vagy mi az oka hogy y7 vezérműkereket használtak?
2018. január 18. 17:12:37: megválaszolva grego +  által, → #50271 
2018. január 18. 16:08:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #50270 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.41, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.034 mp, 8 query