Aha. És a kis nyomásúban milyen kompresszió volt? Mekkora nyomás? Milyen program? És még kb ezer kérdés lehetne. Magasabb kompresszióval ezerszer jobb a hatásfok. Én akkor se csökkentenék ha nem gyári lenne a belső.
Ez is igaz..., lacházán volt is rá példa: kis nyomású turbóval, rosszabb időt ment mint én a sima szívóval!
De azt gondolom, mindenki azt csinál, amit akar csak nem biztos hogy van értelme!
Egy szónak is száz a vége..., " bütyök"-nek teljesen igaza van, felesleges síkólni, mert ha turbózol akkor csökkentened kell e kompressziót.
Ha meg jók a gyári csapágyak, egy őrületes butaság azokat cserélni.
Sok +++ Le elbírnak
Én nem akarok kompressziót növelni (túlzottan) csak azt kérdeztem mennyit érdemes síkolni nem akarok púpos dugót sem,higy a blokkom felrobbanjon ,ha tubósítoj vélwtlenül
Hát a turbósításhoz épp hogy meg kell bontanod a blokkot,ha nem akarsz reszkírozni. Most emelni akarod a kompressziót,de ha megfújod akkor viszont csökkenteni kell. A terveid ütik egymást. Ezt még át kéne gondolnod
Ő írta hogy +5-10LE-t szeretne...és ezért kell versenycsapágy. De közben látom, hogy az ár a fontos. Én a műszaki okára voltam kiváncsi, ha már ki lett domboritva hogy versenycsapágy kell, mert a gyári "gyenge".
Elsősorban plusz lóerőket elérni,blokkba nem nagyon nyúlnék bele,csak egy gyűrűzés + versenycsapágyak. Túl magas kompressziót nem szeretnék ,ezért is krédeztem emnnyit érdemes síkolni,portolásról pedig külföldi fórumokon olvastam ,hogy +5-10 LE nyerhető (portolás és polírozás) persze emellé még én 1.8vti tengelyt akarnék és 55-ös kipufogórendszert inti leöömlővel. Ennél többet egyelőre nem akarok csinálni a kocsival.
2017. szeptember 29. 14:20:19: megválaszolva grego + által,
→ #50087
Sziasztok, B16 hengerfejből mennyit érdemes/szabad levetetni?
Hengerfej felújítás saccperkb mennyibe fájhat, tudom,hgoy ez állapottól is függ,de akinek már volt az érdekelne
B16 hengerfej portolás mennyibe kerül ? Különböző hazai cégeknek a honlapjn azt láttam,hgoy 80-250E HUF ...