Nemtom mennyire látható jól, de ez d15b2 blokk p29 dugóval. Blokkból emlékeim szerint 0.5 mm körül szedettem le és így majdnem síkig járt a dugó! Ennyit az 1.7mm-es különbségről! Gyári dugónál lehet úgy van, utángyártottnál oda kell figyelni, könnyen megugrik a CR!
H profilos hajtórudak álltalában úszó csapszegesek (a gyári nem) és a P29 is, egy valamire való gépműhelynek oda adod összehozza.
+ Saját vélemény (pont raktam össze egy ilyet) ha nem 9000-ren akarod forgatni, szerintem nyugodtan használhatsz oem rudat, P29-el nem lesz olyan egetrengető a Cr ha nincs a blok meg a hf szétsíkolva, tekintve, h a D15 pm3-as dugattyújának 30,7 mm a kompresszió magasága (azért ezt írtam példának, mert ez esetén van egy síkban a dugattyú tető a blok síkjával felső holtpont esetén) míg a P29-nek csak 29,00 mm, csak ezen van egy kis pup