Persze, futok majd egy kört arra is.
Csak jobban örülnék, ah meg lehetne valahogy oldani, de egyelőre nincs ötletem.
Ismerve a bontós árakat, majd mondanak rá 20e Ft-ot.
Ez mind szép és jó, csak nekem jelenleg törött is a rögzítő rész. Akt kellene valahogy orvosolnom, vagy találni egy másik komplett egységet.
Van valami ötletetek, hogyan tudom a bovden házat rögzíteni a műanyag panelhez? A bovden háznak fixen kellene állnia. Van két nyílás, ahol át lehet fűzni valamit. Mint írtam, én egy bilinccsel oldottam meg átmenetileg, de nem lett jó, mert már kiugrott a bovden, tehát nem tartotta megfelelően.
Valami hasonló megoldás kellene, amit jól meg lehet húzni.
Belátni nem nagyon lehet a kormány felől, csak érzéssel lehet leakasztani meg vissza. Az akasztó előtt van egy csíptető, amire a bowden borítását rácsípteted. Azt könnyebb megtalálni vakon, ahhoz meg már közel van a pöcök (figyelni kell a tekerő állására is).
Megint sikerült jól leírnom.
Kb évente egy alkalommal lecsúszik nálam is a tekerők felőli pöcökről, de kb fél órás melóval visszatehető.
Érthető, sőt menet közben rájöttem én is. A kesztyűtartó felől még működött is, csak a másik oldalról nem. Egyszerűen nem férek hozzá, és nem mertem lehúzni, mert gondoltam soha nem rakom vissza, inkább megpróbáltam úgy, hogy kiszedtem a rádiót, és onnan próbáltam meg rögzíteni. Csak sajnos az a rögzítő fül nem tartotta meg a bovdent, majd letört az a műanyag rész, ahova a fél rögzítőt kellett beakasztani.
Átmenetileg megpróbáltam megfogni egy bilinccsel (hirtelen jobb nem jutott eszembe, illetve próbálkoztam kábel kötegelővel, de az semmit nem ért), de néhány mozdulat után már nem működött, és már nem volt időm, türelmem még egyszer szét szedni.
A másik baj ezzel a megoldással, hogy a rádiót csak egy csavarral tudtam megfogatni, mivel nem tudtam úgy kihúzni, hogy hozzáférjek a csavarhelyhez.
Szóval most jól elcsesztem, mert nem tudom rögzíteni a bovdent.
Amúgy a kormány felöli oldalon hogy lehet hozzáférni? Van ott egy biztosíték tábla, de nem jöttem rá hogy kell kiszedni, és attól nem férek hozzá.
A titok az, hogy a bowden másik végét kell csak kiakasztani.
Összerakáskor a bowdent először ráakasztod a tekerők oldaláról és amikor teszed vissza a középkonzolt, illeszted a helyére a bowdeneket, majd visszaakasztod az egyiket a kormány felől, másikat a kesztyűtartó felől.
Remélem érthetően sikerült leírni.
Ma nekiálltam. Ekkorát sz***ni!!!
Még a legkönnyebb az izzókhoz való hozzáférés volt, de természetesen ilyen izzót nem lehet kapni, úgyhogy gondoltam összerakom, és majd ha sikerül szerezni izzót, újra szétszedem.
Mint kiderült nem kellett volna lehúzni a kapcsolók bovdenjét... Persze enélkül nem lehetett volna kiszedni az ezüst modult, de így meg lehetetlen összerakni!
Ha össze is raktam, a kapcsolók nem működtek, mivel nem sikerült a bovden házat rögzíteni. Addig szenvedtem, míg az egyik bovden rögzítő fülét is sikerült letörni, így most nem működik a hőfokszabályzó gomb.
Persze világítás sincs továbbra sem a klíma gombban, mivel nem kaptam hozzá izzót.
Szóval keresek ilyen izzót:
Valamit keresek a tekerős gombok mögötti modult.
Illetve tanácsot kérek hogyan kell összerakni, vagy olyan szakit, aki rakott már ilyet össze, és elboldogul vele.
Olyan rövid a bovden, hogy nem lehet kiszedni az egységet ennek leszedése nélkül, de utána meg lehetetlen visszarakni a helyére.
Most is csak ideiglenes megoldással sikerült, mivel eltörtem, de ez el is tört egy-két tekergetés után, és a rádiót 4 csavar helyett csak 1 tartja.
Kárt sikerült okoznom rendesen, de a probléma nem oldódott meg.. Szidtam a japánokat rendesen. Ilyet szívni egy izzó csere miatt.
A sebváltó gomb körüli műanyagot kell kipattintani, csavar nem fogja. Utána alulról, a szabaddá vált nyiláson keresztül benyúlsz, és a komplett kapcsolóegységet, amit két csavar fog, kiveszed. Csati lehúz, kézbe vesz, minden bontható. Ez van. Nem annyira bonyolult. Ide is rizsszemizzó kell. Szerintem.
Köszi, csakhogy nekem nincs ott csavar, ezért voltam bajban.
De közben kiderült, hogy ki kell pattintani a keretet, hasonlóan a videóhoz, csak korábban nem mertem feszegetni.
2005-ös 3 ajtós Sport Civic-nek hogy kell kiszedni a műszerfali műszeregységét (km-óra, fordulatszámmérő stb)?
Ki van égve egy izzó, azt kellene kicserélni. Meg tudom én is csinálni, aki még soha nem csinált ilyet (mármint ilyen Civic-ben), vagy jobb, ha olyanra bízom, aki jártasabb ebben?