Izé... lehet láma a kérdés, nem igazán értek ehhez a részhez, de... a kompresszióviszony miért változik akkor, ha dugattyút cserélünk? Tudtommal az egy arányszám, mégpedig az alsó holtpontnál és a felső holtpontnál mérhető térfogat aránya. Na most ha dugattyút cserélünk, akkor ugyan annyi térfogatot veszünk el (vagy adunk hozzá) mindkét esetben (alsó hp, felső hp), tehát a viszonyszám nem fog változni, viszont a sűrítési végnyomás igen. Vagy rosszul gondolom?
A vitara dugónak más a hőtágulása mint egy kovácsolt dugónak, nem feltétlenül kell ugyanakkora powerhez 8 század oda. Viszont erősen függ a megcélzott teljesítménytől, és nem biztos, hogy interneten próbálnék utánajárni, ahhoz kicsit drága móka
Pontos adatokkal nem tudok szolgálni, nekem gyári hüvelyes a blokk, Wiseco dugattyúkkal és úgy tudom a hőtágulás miatt nagyobb hézag kell, legalábbis nekem nagyobb van, talán 8század.
Fél báron ugye a gyári blokkal hajtottam, ott sem volt semmo gond.
Milyen a dugó és mekkora nyomás a terv?
üdv. a turbossá épített motor henger-dugattyú illesztési hézaga eltér a szívóétol? -megfúrták a motort persze a dugattyút is kérték a fúráshoz ez rendben is volt de mivel ők nem látnokok és én nem jeleztem extra igényemet igy tették a dolgukat rendben meg is csináltá!
a motor összerakva -már járatom 1-2 hétan belül menne fel a turbó,progi mag ami kell még. -DE ELBIZONYTALANODTAM.